Uh!! Follow me?

Thursday, July 9, 2009

marah marah jer!

hari ni di mulakan dengan game
tagging game
ramai dah duk buat tag nih
ingat aku x kena
sekali
bila jenguk blog ains
lorrrrr
nama aku ada larrrr
hak hak x perasan
ihiksss


1) Bila last kena marah?
isnin yang lalu... huarrrrrrrggghhhhh x mo story lah

2) Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.

bos! Asra Jaflus matikkkk berani taruk nama bos wakakakkaa

3) Apa tindakan anda bila kena marah?

memula diam.. pehtu senyum kambing... pehtu senyum sinis
then kalo still
orang tu x benti2 lagi marah
aku maki balik!!

wohooooo

4) Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?

~biasa x der perkataan, tapi kalo ada... sendiri mau ingat lah!

5) Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
~alaaaaa.... x syok aa pilihan....
aku nak jawab TIKAM
boley? haha

6) Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?

~biasanya orang luar x pernah aku jadikan mangsa melepaskan kemarahan

7) Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2?

~istifar la banyak2... mudah mudahan di tenangkan hati kita tu....

8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini.
sesapa yang serasa nak buat tu
di persilakan....


-sekian-

2 comments:

Umi_Aliesha said...

biasa aa kalo kena marah nih...ala2 spice of life..muahahahahaha

miezrina said...

huhuhu itu la... memang biasa...

tapi kadang2 bisa..... ishhh mcm nak tikam je org yg marah2 neh
wakakkaka