Uh!! Follow me?

Thursday, July 9, 2009

candid!

huhuhu... kenapa lah lambat sangat aku dapat tag nih
dah lama jugak aku duk tengok orang buat
duk tunggu2
x der ke orang nak tag aku
kah kah kah
bab2 gambar
haaa cepat2 bagi kat aku
aku sukaaa

thanks neeza!

gambar candid ini mesti WOW!
katanya kan...
here we go!

okeh
aku memang banyak gambo candid
gambo x candid x sah cerita la yer
nak pecah dah hard disk aku ni
storage gambar semata2 kan
kehkehkeh

kita mulakan dengan
gambar ini
hermmm
ini di snap oleh cik abe
aku suka gambar ni
sebab
macam model je pose
wakakkakakkaa
yang ni memang aku x perasan betul
tengah ralit tengok apa ntah
tau2 je ada gambo ni dalam henfon aku
suka betul!
wow tak?
keh keh keh


kedua gambo ini
di snap di office aku
masa ni kami semua tengah gila camera
bos dengan cameranya
aku canon aku lah
GM dengan sony
fuhhh
so memasing kalut lah
duk try skills
sampai dalam meeting pun
bawa camera ko
haaaa ini la salah satunya
wow tak wow?

dan ini di hari lain
jugaaaa masa meeting
aku x perasan ada di candid kan
tengah bercakap tepon
dengan sapa ntah ni
x ingat lah
ada wow?

ini pulak
gambar abe snap
masa bawa anak2 memain pantai di Teluk Cempedak
suka gambo ni
nampak live
dan real
walaupun terserlah 'wanita mengandung' sedang beraksi
:P
ini aku nak puji sendiri
memang WOW!!!
wakakkakaka

and last sekali
gambo ini
ni masa hari persandingan si ayu
candid snap dari A700 milik bos
tapi x tau sapa yang snap lah
ada dalam memori dia
aku grab sajalah kan

okeh
WOW x semua2 ni
wakakakkakakka

hermmmm
tag ni aku tuju kepada
siapa ek
herrrmmm aku rasa
pina@mama oja, lil'ryan, ains, bd, lina

o.k
suka suka suka!

10 comments:

atieya said...

mmg WOW lah gambar mu na .. :)

ains said...

mmg wow.... ku suka yang fes,,,, hehehhehehehhehe

ains said...

na ain br pas buat... kak ty tag... kira boleh la kan

Neeza.Areef said...

mmg wow wow la gambo2 ko...ptt nye aku mintak lebih hr tu..ahahhah

miezrina said...

eh eh... terkujat komen dari atieya...

dinda yer... huhuhu selamat datang!



ains... kah kah kah.... suka fes eh... hihi... oh dha buat ek... jap g nak tgk!


za.... aku nak taruk lebih... takut muntah pulak readers wakakakakka

attyfir said...

wow..wow..wow..wow..
wahahhaa..aku nak gelak ar na.tgk mu nya gambo masa kt pantai tu sesuatu betui tang peyut tuh..

sweetfiza said...

banyak gak gambar candid na yer...
tp mmg semuanya "wow" ler ...
: )

miezrina said...

cait!!! kak ty neh.... usah di sebut2... ku tau kamu jeles daku sedang mengandungkan waduhh! hahahahhaha

fiza... wow eh... wow!

Umi_Aliesha said...

maintain ja muka erk..walopun candid...

Anie said...

eh ada nama bd yer...

hee.he...ada masa anie satle yer...