Uh!! Follow me?

Thursday, April 17, 2008

aduhai anak.....

this is last week punya story...
setelah sekian lama..
aniq x kena gas..
lama dah x menggunakan mesin neb itu...
akhirnya... demam + batuk2 yg teruk
memerlukannya mengambil gas...
utk yg ke sekian kalinya..
aku redha je la...
hanya itu sj cara utk dia cpt sembuh
so jadualnya 6 jam sekali utk gas
perlu di patuhi demi memastikan dia cpt recover
malangnya dr 5 kali kena gas
hanya 2 yang terakhir sj yg btl2 memenuhi keperluan dose
itu pun sbb cik abe ku mendapat idea
jelmaan character 'ultraman'
yg begitu di minati aniq sekarang ni
huhuhuh.....
ini lah ultraman mummy
menjelma pd pukul 3 pg

dan pukul 9 pg

sblm appointment sekali lg
dgn Dr. Amdan
dan..... alhamdulillah walau hanya 2 kali je yg menepati kehendak doses
kahak itu berkurang 50%..
so, aniq x perlu teruskan gas itu.... cukup dgn makan ubat je
bersyukur sgt...
biarpun penggunaan mesin neb itu tidak menyakitkan
tp...... tiap kali tekan button 'on'
hati ku mcm di siat2...
x abis2 menyalahkan diri...
.....hermmmm....

Monday, April 14, 2008

aduhai kemaruk AF

hehehhe.... igt org beso2 aje kemaruk...
hah anakku pun kemaruk jugak tau
kalo tgk deri dia plg suka tang cikgu linda punya kelas
dgr je sore cikgu linda dia terus kalih ke tv...
x kira la ms tu tgh ralit buat apa pun....
tp nakkkkkkk jugak tgk cikgu linda ekekke

video

video

adeh... beriya gelak kalo tgk video ni... huhuhhu

ni lak.... aniq ngan 'kawan'
maklumler kat umah mn ada kawan btl..
patung spongebob pun jd ler..


video