Uh!! Follow me?

Monday, July 27, 2009

apahal??

ya allah dari pagi tadi nak upload photo
x lepas2
aisehmenggggg
apa nak jadi la tenet opis nih
ish ish ish

P1 W1MAX
yang x baper nak MAX
udah sebulan rasanya
bermasalah
aduiiiiiiiiiiii

tension!!!!!!!!

9 comments:

miezrina said...

yahuuuuuu menjadi jugak setting po up comment hahhaha

tq za kerana memberitahu hehehhehe

bodoh pulak aku bab2 setting neh kakakakkaa

ains said...

pergh... na udah bertukar ijo.. sabo na sabo..... heheheh.. nnt ain ajo cara menangani stress ... hekhekhek...


p/s... maklum la br pegi coz human factor

miezrina said...

adeh ainnn oiiii x tahan dah ni.... bengong aaa P1

ains said...

huhuhuhu... apa lagi bom jer... ngehngehngeh.... adeh batu api lak

miezrina said...

tggu ada platform lain br blh bom... kalo idak nak online pakai hapa lak jap g... ihiks

<< s| tED| >> said...

itu menandakan.. jangan buat kerja selain kerja opis di opis.. hehehehee

miezrina said...

iya lah....

ihikss

neezareef said...

wohooo...aku dah komen kt entry atas lak td..akhirnya bejaya ko wat pop up nih..kan senang..caya tak ckp aku

miezrina said...

ha'ah aku pun dah jwb kat entry atas... apepun... tq yah...