Uh!! Follow me?

Friday, July 31, 2009

harapan dan kenyataan

bila selesai audit phase
yang septutnya berakhir
bulan june yang lalu
aku harapkan
july menanti penuh aman
tenang dan
tiada kebizian melanda
kebizian dalan erti yang busy hamat sangatttt!!!
kalo busy biasa tu
aku x heran sangat
ini busy hamat hamat
kosa kata blog aku;
amat = terlalu
hamat = terlalu lalu
boleh gitu wakakakakkaa

hermmmm
o.k sambung cerita
kemudian dari harapan yang di pertaruhkan
kenyataan amat meleset sekali
bila mana
aku tidak lah free
busy jugak
i'm still busy... busy like a bee
waduhhhh gamat

o.k tidak apa
kerana kerjaya
aku sanggup lalui
busy pun busy lah
bye bye dunia penuh
kelapangan aku
bye bye
dunia tenang

x apa
mungkin ini tanda2
aku akan di naikkan gaji lagi
wakakkakakakakakkaka

itu ayat HAMAT okay
adussss

***************************

baiklah saya mengaku
ini entry saja suka suka
tiada motif
tiada pasal

tapi saya tidak akan berhenti merapu

***********************************

selepas solat jumaat nanti
ada 2 perkara yang akan berlaku
1...
cik abe akan bertolak
pulang ke pangkuan isteri
dan anak2
yang sudah gila nak mati rindu padu
pada beliau
yang tiada boleh di ganti tempatnya itu
waduh waduh.. gamat....

2...
aku akan mengira jumlah wang saku
yang tinggal
kerana akan ke NAGOYA plaza alam sentral
sebentar saja lagi
adusssss..... mati lahhhh
esok nak ke melaka pula
adusssss mati lah... habis duit kang
naya naya

sekian

*******************************

sekian di atas bukan bermakna
aku sudah mahu berenti menulis
sekian di atas adalah sekian utk plot kedua entry ni

aaa sudah..
dah la entry merepek2
siap ada plot2 pulak
bosan betul minah nih...

************************************

esok
akan ke melaka
untuk family day office
apa ntah aktiviti yang akan di lalui
tapi satu yang pasti
sesi photografi beramai2
bersama-sama warga sigma
adalah sesuatu yang tidak akan aku miss
uhuuuuuuuuuuu

nanti aku tayang hasilnya di sini
okeh

aku masih tidak masukkan gambar
aktiviti kekeluargaan yang berlaku
pada hari minggu yang lalu
jika internet tidak fault
hari ini juga aku masukkan yer


sekian

okeh
aku tukar

-selesai-

5 comments:

neezareef said...

sempat lg ko nk korek duit selit nk g nagoya...wehh tailor dah x amek tempah bj raya..kekekeke

g melaka jgn lupa bli belacan.. :p

Fauzieah said...

gi nagoya nak borong kain langsir kot tuh..beli jek langsir siap hahahaha...

aku jugak tak penah merasa langsir baru..sejak kawen..itu lah langsir nya..tak penah berganti..dah 4 thn lebih haa..huhu...

syanis said...

klu ada jodoh berjumpa la kita di highway na... hek hekhekhek.. kerana pagi esok daku akan ke pedas

sweetfiza said...

ye lorr...tailor x ambik dah ...
beli siap je ...

miezrina said...

kwn2 sekalian... perihatin sggh kamu kamu semua... bimbang eh saya tidak ada baju raya nnt... wakakakkaka

td g tgk2 je lah... mn ada beli... meneman si mak yong ni haaa... ngidam... kang x lepas pulak niat... payah... hahhaha... (percaya ker?)

tgk lah nnt... akan ku buat entry atau tidak... byknya tertangguh2...

busy oooo