Uh!! Follow me?

Wednesday, June 3, 2009

top commenter May


hermmm...
nampaknya ada pemenang berulang di blog ini
persaingan sengit
pengomen2 di blog aku
menjadikan kak ty lagi selagi berjaya merangkul
top commenter
bagi bulan MAY
nampaknya
kak ty mengekalkan tahta
rekod sudah 2 bulan berturut2...

kak ty mahu apa untuk bulan ini?
wahhhh soklan x hengat
ekekekekke

tahniah untuk kak ty
jadikan rekod
3 bulan berturut2
anda akan dapat sesuatu
yang tidak di sangka...
wahhhhh
ni ugut ke...
cabaran ker
kata2 semangat
kak ty pikir lah sendiri
ekekekkeke
tq setia mengomen
blog yang tidak sehebat mana pun neh
terima kasih

kawan2 lain
ada 1 lagi peluang
untuk jadi
top commenter bulan Jun
selepas itu
kita buat contest lain lak
bosan kang asik itu je kan
o.k
good luck!


ohooo mr penyu belum dapat diah ek
sabarrrrr
anda akan dapat habuan yang di janjikan
o.k

10 comments:

ains said...

tahniah kak ty.....

Hot Mummy said...

wah...ada pengomen setia nmpk.

miezrina said...

ains... cuba lagi dan lagi... hermmm... bula jun punya ni... kekal lah kat atas... o.k


hot mummy... iya la... terasa hebat seketika... ekekke... x der lah main2 jerk.. hihihi

neezareef said...

wah...2 bln beturut2..

bln ni mintak skirt ke pants ke..nk match ngn blouse..

ekekkeke

tetiba aku lak yg ober wakakkaka

miezrina said...

wahahhahaha... mananya tuan punya badan... nak nanyo neh.. apo dia nak..

atty's said...

wakakakka..malusnya i..bulan ni ko bagi je le apa2..kalo leh nak kete myvi olen..wahahhaha

ains said...

ains.... hehhehehe na.... x pa x pa... bukan rezki ditahun 2009... maybe 2010... akakak gila lama

miezrina said...

huhuhu kete myvi? wakakakka replica kete myvi dah ada di jual kat JJ tau kak ty... x pasti ada ke x kaler oreng... nnt na tgk ek... kalo ada nak bg wahahahhahahah



ains... adehai... ado tu... cuba lagi dan lagi dan lagi

Mr PenyuBiru said...

Alhamdulillah.. hadiah baru je diterima. masih belum bukak lagi ni.pasai kamera wife bawak pi opis.timer kasih berbanyak yer. moga anda n famili dimurahkan rezeki.

miezrina said...

OH DAH DAPAT YER....

AMIN... TERIMA KASIH ATAS DOA ITU IHIKSSS




NI KENAPA PI KOMEN KAT POSTING LAIN... APSAL X AMIK ENTRY FOLLOWER EKEKKEKEKE... X PER ASALKAN KOMEN DI BLOG MIEZRINA JUGAK X PER... EKEKEKKEKE