Uh!! Follow me?

Monday, June 1, 2009

pada hari majlis


syukur alhamdulillah
segalanya begitu lancar
walaupun aku terlupa nak beli candle utk kek
juga walaupun cap, wisel dan topeng hari jadi
lupa mahu di agihkan
aku tetap berpuas hati dengan majlis kali ini
layanan memang tidak dapat di beri 100% kepada rakan2
yang sudi hadir ke majlis kami
tapi kami amat menghargainya
tiada kata dapat ku huraikan
untuk menyampaikan
sekalung ucapan terima kasih
tidak terhingga
jika ada rezeki dan umur yang panjang
tahun hadapan
datang la lagi yer

sebab tiada kata
jadi aku pun x der apa nak di story
lets pictures do the talk



kisah ini
juga mungkin ada di ceritakan
oleh mereka mereka yang hadir
kak ty
jiey
gee
anie
kak ummi
lisa
dura


15 comments:

ains said...

hihihi.... nmapk yg si berbaju biru... yang pakai tdung yg paling xcited....

ains said...

lain betul si aniq... bila x da rambut

neezareef said...

tgk gambo dah tau meriah...ngn khemah bagai tu kan

wlu apa pun aku tetap tetarik sama itu cuppies..huhu

atty's said...

mmg meriah na..majlis..tq for the goddies bag and ballon..

miezrina said...

ain... itu biasa lah ain oiii.... mmg excited... ekekkekek


za... hihi.. meriah x meriah la... daku sampai x menang tangan weh... adehai


kak ty... ihiksss... sama2...

Jiey^Mien said...

Na, tok ingt nak ambil party pack n belon.. Takdok kenange doh la..

Tahun dpn keno amik 2.. :P

Hot Mummy said...

wah meriahnya...baru besday tu..lum lagi majlis sunat nnti...

miezrina said...

jiey... laaaa yo ko jiey...
astarafirullah
x igt lgsg laaaa
adussss...
na post la... adehai....
nntr na pos deh...



hai hotmummy... itu lah.... anak punya psl... gitu lah... layan kan aje

neezareef said...

agaknye klu aku dtg pn aku layan diri je..keh keh keh

ains said...

heheheh./... yer la na.. mana mana pun mmg mak yg excited... ekekekek

miezrina said...

itu lah za... sure x terlayan... kan... tp kalo ko stay lelama... aku tetap akan layan jugak... haha



ain... tau x per

neezareef said...

na lain kali ade rejeki kita ketemu la

★ Nu♥ℜul ★ said...

mmg best berthday party aniq n akid

meriah

mkn semua sedap2 belaka
mmg menyeronokkan lah ..

Zura said...

huhu~~ meriahnyer majlis besday akid ngan aniq.. khemah mcm kenduri kawin...

miezrina said...

za... iya la za... nnt aku lah berkunjung ke sana lak... kan...

nurul... hai akak... hihi... cuppies tu sampai x sanggup nak di telan yer ekekekekke

zura... rezeki anak... dpt tumpang khemah jiran nak kenduri esoknya