Uh!! Follow me?

Friday, June 19, 2009

gomol gomol adik beradik

korang tau ke perkataan 'gomol' tu
aku rasa cam perkataan ni
seme orang tau kot ek
ke aku je yang kekampungan
wakakakakkaka

ini vodeo lamaaaaa dah
saja la taruk
aku tengah mengatasi masalah
blog aku yang x bleh
masuk video
sejak dari bulan 2 lagi kot
ihihihihi
layannnnnnn

video

6 comments:

neezareef said...

aku x dpt tgk abis arr..tghari server ngok kot...

miezrina said...

pulakkkkk....

ntah2 probs blog aku x?

ni terus x leh nak upload video lain tau wakakakkaka

neezareef said...

baru la aku dpt tgk abis dan dengo sore menantu ku ckp aniq baik anak mummy..wakakakakaka

neezareef said...

kira baik arr akid x lwn blk aniq..klu afiq dia lawan siap tarik rambut ko..

miezrina said...

ohohohohoho..... itu lah.... skang ni lawan lah.... tu video lama... dia baru pandai gomol2

skang pantang abang buat ko... sure pukul2... sambil cakap "aippp!!"
ekekekekke

miezrina said...

za aniq cakap... anak osmi

tp bunyinya... "hohmie" ala2 sengau

ko cuba sebut cuba ekekekkeke