Uh!! Follow me?

Monday, June 1, 2009

perancangan hari jadi

kisahnya bermula begini
pada awal april yang lalu
aku sudah mengutarakan ura ura
nak mengadakan majlis hari lahir anak2 aku ni
secara serentak
sebab aniq lahir 2 may
dan akid pada 30 may
aku pulak 13 may.. wah sempat nyelit
sudah alang-alang begitu kan
senang la kalo di combinekan
sekaligus
so decide nak buat 30 may lah
kerana ada perkara2 yang perlu di beri perhatian
pada tarikh2 lain

dan bila tiba masuk bulan may
aku dapat tau
jiran depan umah aku ni
akan buat kenduri kawin anak dia
pada 30 hb itu
oh no!
macam mana ni?
hermmm
rasa kecewa semua
bercampur2
so, memang sudah sedia maklum lah
tidak dapat menyambutnya
agak terkilan juga lah

tapi x per...
kiranya akan aku sambut juga
tapi secara bersaudara lah nanti
maksud dia
sekadar menjemput saudara dan adik beradik sahaja lah

tapi dalam kecewa
dan frust itu
tetap memikirkan tema kek
mereka nanti
dalam 2
antara ben 10
yang menjadi kegemaran aniq tika ini
atau upin&ipin
kerana karektor itu sedang hangat di pasaran tika ini
fikir punya fikir
sampai x berenti2 fikir

tiba-tiba
tengah bulan may tu
pengasuh anak2 ku
memberitahu
majlis kenduri jiran tersebut
di enjak ke 31 hb
wahhhh! ini sudah bagus
maknanya
30hb tu free
ohoooo

terus berdesup aku
dalam masa hanya 2 minggu
aku plan segala-galanya
waduhhh capekkk

alhamdulillah
aku berpuas hati dengan majlis kecil ini
anak2 pun enjoy

aku mendapat khidmat dari;

cake
the same tempat yang aku order
untuk kek spongebob aniq
tahun 2008
kak mis


ballons
anagrams ballon + sewa stand
dari
kak leen

helium ballons
siap penghantaran
dari ballon buzz
sect 9, shah alam


party pack set
& banner

personalise your party


camera man
kamera milik sendiri
jurugambar lak
adalah bos-bos
kah kah kah
TQ bos
jangan potong bonus saya
hahahhaha


catering
main dishes - bonda ku yang terchenta
mee kari- pengasuh anak2
dadih - rakan baik ku


khemah
jiran yang akan buat kenduri keesokkan hari
alhamdulillah rezeki anak anak

sebenarnya aku nak pasang 1 khemah je
tapi tiba2 jiran aku lak
cakap
dia akan pasang khemah petang jumaat lagi
wahhhhh
awal betul
lepas dia benarkan kami
menggunakan khemah khemah beliau
wahhhh
terus aku jadi tamak haloba
guna sampai
sebaris berderet2 khemah beliau
kami cuma masukkan
kerusi meja kami sahaja
indah sungguh
hihihi

6 comments:

attyfir said...

itu lah na..bos mu sgt sporting ko..

ains said...

huhuhu... baru pembuka jer dah nmpak meriah.... hohoho

ains said...

x sabo nak tggu entry sterusnyer

miezrina said...

wakakkakakkaka... itu la... kdg sporting amat... kadang gilo amat
wakakkakakka

ain... hihihi tungguuuuu... ada yang perlu di edit lagi
hihihih

Neeza.Areef said...

cantik ahh cuppies tuh..

weh pass lah goodie bag

miezrina said...

adoooo lagi belen... nnt aaa aku packkan... aku post

sila register nama2 yang mahu party pack wakakakkaka