Uh!! Follow me?

Monday, June 15, 2009

exclusive: makcik sindiket

ingat entry ini sindiket baru?

so ini kesinambungan entry tersebut

ini lah makcik yang berkenaan
kurang jelas muka dia kan
tapi jelas dia seperti menunggu aku
wakakkakakakakak
takutttt

ini
dia telah beredar
ke bahagian belakang construction area
mana pegi ntah
uisssssss takut la aku

hari ni kete ku parking dekat2 area tu jugak lah... aduiiiii
tawakkal ilallah


7 comments:

neezareef said...

bio betik na ko jd sasaran makcik itewww..

ugut skit..snap gambo dia dpn2..pstu ckp..awas makcik dah diblogkan..huhu

miezrina said...

ho ho... ko jgn za...

aku nak kuar kete pun dha kecut wakakakakkakaka

aku takut ada adengan tarik2 rambut je... aku x reti adengan tu

adengan sepak2 aku pandai... wakakakka

Mr PenyuBiru said...

ala..tak jelas aa gambor makcik tu. kalu jelas, bleh sebarkan tuk kebaikan bersama.

miezrina said...

mana boleh jelas2....

kamu mahu aku hampir mampir ngan makcik tu ker?... hahahaha

kang ada lak adengan mak lampir berlaku... sapa yg ptt ku persalahkan wakakkakakaka

ains said...

adeh na..... x nmpok muka...... ku dah rabun.... hehehehe

ains said...

x pa xpa... janji bdn makcik u nmpk.... klu nmpak wanita berbadan gtu... caaabbbooottttt

miezrina said...

wakakakkakakakka...... adehai ain
sabo jerk..... mslhnya badan makcik tu dah gaya badan ku jua... kang tgk daku pun ain udah cabot dulu waakakakakakaka