Uh!! Follow me?

Thursday, June 4, 2009

macam mana boleh botak??





ohoooo baru hari ni nak kuar
kisah aniq dah botak
hahahh
x per lah...
tetap jugak nak citer
ramai yang nak tahu kan

begini kisahnya
hari tu
kat kepala aniq
ada naik satu kudis
seperti bisul
eh udah kudis, bisul pulak
hahaha...
sebenarnya aku x tau
apa kategori ketumbuhan itu
aniq rileks je
x gatal
x sakit
x pedih ke hapa
then masa birthday anak bos
bos no 2 aku
terpegang bisul tu
pecah!
berdarah
keluar nanah bagai
ingat kut dia akan meraung2 sakit la kan
tapi tidak
hermmmm

ni rupa dia
masa dah pecah

bila tempat tu dah kering
sembuh
ada pulak naik kat cuping telinga dia
eh...
apa jenis ketumbuhan ni kan
berjangkit2 lak
hermmm

then 2 minggu berlalu
bila semuanya dah kering
aku nak potong la skit
rambut dia kat tepi tu
kasi nipis
sebab parut bisul tu macam susah nak sembuh
ada rambut kan

masa tu kami dah sibuk2
tentang majlis hari lahir
dah comfirm tema upin&ipin
ada juga melawak ngan aniq
"nanti besday aniq kena botak
botak mcam upin
sebab nak potong kek upin"
mati2 dia tidak mahu
"x encem" katanya

tup tup
masa kami nak potong rambut dia
abe duk bitau ane tu
nak potong gini gini
sekali dia menyampuk
"botak macam upin&ipin daddy"
pehtu dia gelak2
aikkk bior betul budak ni
kami tanya banyak2 kali
memang itu yang dia jawab
ane tu pun riso
takut bila dah potong dia ngamuk pulak
ekekekekek

ane tu cakap
"adik.. nanti botak.. ini belakang panjang sudah x ada.."

aniq angguk2 je
paham ker?
ekekekke

kami memang risau
tapi
udah dia yang mintak
so
kami suruh je lah ane tu trammm kasi botak
huhuhu

muka aniq memang muka gelabah
sepanjang sesi tu
dia sayang agaknya kan

eh tetiba mami enterprem
wakakakkakakak

tu tgk muka
'senyum lah sket!'

taraaaaaaaaaaaa sudah botak
ihiksss

inilah kesan/ parut
bisul bisul tersebut
sekarang dah o.k in total
tinggal rambut je x tumbuh habis lagi


6 comments:

neezareef said...

oh tidakkkkk

aku bukan risau kan aniq botak..aku risaukan bisul aka kudis aka ketumbuhan kecil kt pala aniq tuh...

cian menantu aku...

mmg muke aniq tu cuak je bila rambut kena tarah..

tp comel lah

menantu ku upin

si 'ipin' pn cute jugak

betambah2 comelnya

Mr PenyuBiru said...

ala..tak rock aa camni.hehe

miezrina said...

za... wakakkakakkaka adehai.... itu lah... dkau pun kesian jugak... blk kampung aku berubat cara kampung lak.. org kata... kn hancurkan 'ibu' dia... hermmm tu dh hancurkan lah... mintak2 x tumbuh lagi..

itu lah mr penyu... x rock dah... belah mak ckp... "apsal x tunggu sekolah.. baru potong..." belah mertua cakap... "haaa pendek mcm ni baru betul... anak jantan.."

ains said...

owh alkisah... sian nyer aniq....... x pa x pa... sempat g nak bela..... sblm masuk skolah... heheheheh

ains said...

mmg nmpak muka aniq muka.... cuak........ huhuhuhu

miezrina said...

ains... itulah...x simpan dah kot.... next year sekolah dah...

huhuuh member sayang tu rambut nya