Uh!! Follow me?

Thursday, June 18, 2009

cerita hari ini

ada kesempatan
merehatkan diri sebentar
kerana berlaku
sedikit ketengangan
di bahagian perut
kah kah kah kah

sebenarnya aku puasa ni
puasa ganti la kan
ada 7 hari untuk di harungi
eceeaaaaaa

ini hari pertama
yang pada pukul 9 pagi telah tiba-tiba
secara tidak sengaja
merasa bubur anak anak
huaaaaaaaaaaaaa
spontan jer
x sedar diri sedang tahan lapar
atau tahan makan
atau tahan minum
puasa weh
daku lupoooo
itu pun ku hanya menyedarinya
sewaktu memakai lipstik
huaaaaaaaaa
memang x ingat
serius
2 jam berlalu
baru aku teringat
yang aku sedang puasa
dan telah makan bubur nasi
sebanyak 3 sudu
wakakakakakakakakkaka

kira aci teruskan puasa kan
sebab memang terbukti
aku tidak perasan
hahahahahah

saja masuk entry sahur
dah alang memang aku snap gambo pun
testing camera fon baru katanya
ekekekekkekek


pukul 4 pagi
abe bawakan santapan sahurku

order saja
oh bukannnn
bukan nasi beriyani kandungannya
jangan percaya
tulisan di polisterin tersebut
bohong semata hihihi

sekarang sudah senang... kan
bila kedai mamak pun
ada sediakan masakan tom yam/ thai
atau masakan panas
uiiihhhhh
terer mamak sekarang yer
ihiksss

jadi apa aku makan?
nasi goreng pataya
yang tiba2 jadi nasi goreng padprik
yaaaa... itu dia
abe melakukan magic
lain ku order
lain di bawa balik
belasah la kan

ngan air teh ais
yang aisnya
aiseyyy men
malu2 sipi2 saja
skit to'et je taruk ais nya
adehai

masih dalam usaha
nak berpantang ais
macam mana korang yg x telan ais tu ek
apa petua korang
waaahhhh ada petua ker?
share lah!!!
hihihihi


7 comments:

ains said...

selamat berpuasa na..... ain ada g 5 hr

miezrina said...

kalo berjaya hr ni

na ada 6 hari....

tp buat isnin khamis je ain...

sweetfiza said...

ada 6 hari lagi tu ...
jgn lupa lagi yerk...
heheheh,...

Neeza.Areef said...

adeh na....ciput je ais nye..

aku pn asalnye pantang ais jua adanye tp kan lately ni aku blasah jugak..

abis panas nau kan

miezrina said...

fiza... iya lah.... kot la selalu2 lupa kang... untung badannnnn ish x baik x baik ekekekkeke


za... itu la za... aisnya ciput...
menyirap je kan....

lorrr baru nak korek ilmu ko... hahahha

Neeza.Areef said...

ilmu menjauhkan diri dr ais ya

minum air yg disejukkan tp jgn buh ais..leh gitu..

miezrina said...

org kata buh air dlm labu sayung.... air akan sejukkkkk amat... leh try neh kan