Uh!! Follow me?

Saturday, June 20, 2009

hari ni hari sabtu

wakakakakkakakkaka
tetiba tajuk x der kaedah
wakakakakka

bosan neh...
anak2 ketidoran
layan citer hindustan la aku
ya allah
lamanya x tengok citer hindustan
aku x ingat citer ape yang aku tengok last
Doom kot
huhuhu x ingat x ingat

ni skang citer baazigar ke hapa ntah
lupa lak tajuk dia
shah rukh khan zaman silam
hohohoh kelako muka dia masa ni
ihiks

eh aku bukan ank citer pasal hindustan atau shah rukh
ini nak citer pasal hari sabtu
ohoooo
abe semalam dah g kursus
sepatutnya kursus dia di Bukit Aman saja
tapi ntah macam mana
tiba2
tukar tempat
semalam jugak dapat tau tempatnya
di genting highland
hahahahha
gempak je tu
sebenarnya bukan la genting betul
tapi di Goh Tong Jaya
menginap di genting view

kan main berlagak
siap mms kat aku
sign hotel tu haaa

alaaaahaiiiii
hihihihi

x per x per...
boleh aku jadikan bahan blog yer
hermmm
aku pun dah lama x pegi genting
last masa pegnen kan akid
eeehhhh
masa akid dah lahir pun ada pegi....
ekekekkeke buat2 lupa plak
haha...

nanti ada kelapangan mahu pergi
bagi keseronokan kat anak2
and maminya sekali
nak bercuti ke tempat lain
ntah bila ada peluangnya haaa
banyak halangan nauuu
herm

oh ye
satu lagi nak kasi tau
abe jugak kursus dari 3 hari
di pendekkan jadi 2 hari sajork
hoho
abe dah ondeway balik
yeeeehhhuuuuuu
tidak la kebosanan esok
ihihihihihi

so itu je citer sabtu
kang kalo ada tambahan aktiviti malam nih
kalo rajin untuk di masukkan ke blog
pasti dalam entry yang baru lah

belum ada plan untuk esok
nak ke mana yer?
nak celebrate fathers' day lagi kah
ho ho ho

8 comments:

attyfir said...

kty pun dah lama tak layan industan..tadi lyn gak ar..

Jiey Mien said...

abe balik gak, rancak la gi round2 esok.. =)

ains said...

baazigar... ha'ah ain pun tgk citer tu gak na....hihihi

ains said...

bergenang juga la mato den.. masa last last tu ha

miezrina said...

kak ty.... memula aniq macam menyampah je na layan hindustan... last2 dia lena ekekekke

jiey.. ihiksss... na x g memano pun... lepak umah sain meta...

oh itu tajukny aeh... ekekkeke na tgk kejap tu je lah... pehtu layan blog... haha

Neeza.Areef said...

mak datuk..ade lg org layan hindusetannn yg pjg bejela tuh

Neeza.Areef said...

na klu nk g genting sound2 earlier

miezrina said...

aku suka za hindustan... tp bz madang so x dna nak layan... lg pun citer2 baru cam x best sgt lah.... zaman2 kuch kuch hot ahai tu... meleleh... kan

oh ya ya... akan ku rodger... tp kan leh percaya sgt... aku ni kalo rasa nak pi... terus je leh sampai ater dekat... x perlu la nak merancang bagai kan.... gini gini... apa kata ko rancang... and rodger aku... mana tau kan ekekekeke