Uh!! Follow me?

Friday, June 19, 2009

kerana tiada ruang tanah untuk di buat kebun bunga.... maka

ohooooooooooooooooooooo
first time kot nih
aku buat entry guna tajuk panjang
ohohoho
walaupun tajuk panjang
tapi entry ini akan pendek je
percayalah

ini namanya
entry tangkap muat sebab sudah terlanjur ada gambo
dalam folder
macam mana leh tiba2 ada gambo?
akibat bosan duk dalam kete
terus snap object yang selama ni
kalo tengok orang letak
aku terfikir
apa tujuannya?
untuk cantikkah?
ada kelebihan kah?

haaa gitu kan
tetiba aku terbeli lak
wakakakkaka
sebab x percaya murah sangat2
hahahahhaha

lagi pun abe tu susah sket
dia bukan bagi aku nak hias2 kete
nak buh sticker sket
contoh;
'baby on board'
'mama on board'
'a sweet family on board'

atau letak bantal bunga ke
bekas tissue kartun ke
memang di larang
sebab
dia cakap
nanti perampok recognize
itu adalah kereta wanita!
herlooowww
betul 'malang x berbau'
tapi
x kiro lah
ko jantan ke ko pompuan ker
ada perampok kesah?

"....... ini bukan dompet pakcik.. ini beg tembakau pakcik"
"x kiro la dompet ko beg tombakau ko... dia totap sosah!"

ehehehhehe macam tu ke
iklan di suria.fm
ekekekkeke
lebih kurang halal la kan

haaa gitu kekdahnya
x kira lah ko dah
'jantan'kan kete ko habis habisan
kalo dah memang perampok rasa nak rampok
dia tetap rampok eh
hahahhaha

motif entry ni
pasal 'kerana tiada ruang tanah untuk di buat kebun bunga'
tapi berbaur agak emosi
dalam beberapa perenggan di atas
hoho
itu tiada berkait ngan emosi penulis
jangan nak speku
saja la
idea kuar bertalu2
tetiba susunan ayat agak emosi
tetapi percaya lah
penulis tengah bahagia
sumpah
bahagia habis
tengah banyak entry bergambo dalam simpanan
wakakakakkakakak

percaya x nih?
haha

o.k
sambung kepada maksud sebenar entry
supaya cepat sampai ke titik noktah
|
|
|
|
|
|
|
|
|


taraaaaaaaaaaaaaaa
iiihiihihihi
jom ramai2 tanam pokok bunga di dalam kete
walaupun menda alah ni tiada tujuan
boleh buat peneman setia
di kala kebosanan menunggu di trafik lite
ihiksss

x susah nak jaga
berikan sinaran solar je hari2
tapi bila malam menjelma
kalo dah abis bekalan solarnya
dan bunga tersebut sudah tidak
menari2 gedik
jangan ko tarah
buang pulak bunga tersebut
bersabar dan tunggu esok menjelang
nescaya
akan gedik berjoget2 lagi

o.k tu je...
tadi cakap pendek je entry ni
tup tup sampai sekarang
x titik noktah lagi

o.k chow!

9 comments:

ains said...

hahahha na tipu kata entry pendek jer

ains said...

comel comel... bnyak juga nmpak kat keta org... tapi x beli pun...

Fariena said...

kita pun ada...tp bukan bunga....lebah la pulak...heheheheh
comei kan?

Jiey^Mien said...

ari tu nk beli.. tp tak jadi.. xtau bakpo.. keney nih.. keno gi cari la..

neezareef said...

aku nengok byk dah kete pkai menda nih

ღ lie _nurulz ღ said...

sangat comel bunga begitu..

miezrina said...

hahha terrrrr jadi panjang ain oi... ekekkeke

comel kan

fariena, oh lebah pun ada eh.... na tgk ari tu clown pun ada... tp aniq takut ooo clown tu... kepala goyang2 ekekke

jiey... beli jiey beli...

za... ha'ah za.... aku x terpikir nak letak... tp tiba2 terbeli kahkahkah

nurul... kat sana sure berlambak org jual kan.... dari sana kot barang2 neh

Hot Mummy said...

mmg menarik bunga gedik tu..nk beli tp en.hubby tak bagi.sama mcm cik abe na kata, nmpk sgt mcm keta pompuan...warghh....

miezrina said...

oh sama eh.... ekekekkekke...

pakkal je opis ni x nmpk cahaya matahari

kalo idak... ku beli susun kat meja opis wakakakkakaka