Uh!! Follow me?

Friday, June 5, 2009

service kete lagik

kali ni x mo citer banyak pasal service
sebab silap kami pilih perodua sect 15
pada hari tersebut
kami ingat jika service di perodua sect 15
kami ada lebih masa untuk berdetingan
wahhhh gitu
wakakkakakaka

kira tak baper best tempatnya
panas, terbuka dan x mesra pelanggan
ishhh
sib baik bil kali ni x sampai 100
wakakkakakakka


agak sakit ati jugak
sebab kami lenjan Myvi ni habis habisan
target service pada bulan julai sepatutnya
tiba-tiba bulan May dah kena service
uishhhh awalnya dah 5k ++ perjalanan
adeh

lepas ni kena service bila dah cecah
10k ++
harap2 sempat la sampai raya
baru cecah 10K tu
wahahahhaha

lepas je setel keje2 service kete
kami kelaparan nak mati
kenapa perodua sect 15
x sediakan makan makan
walau kacang butir barang seketul pun
x kisah la kan
asal ada
ishhhh
perodua kota bharu bagus gila...

makan tengah hari kami di sect 17
antara tempat makan fav jugak
mewah lauk pauk
ulam ulam segar
juga budu dan tempoyak
terangkat!


7 comments:

atty's said...

aku suka sayur dlm pinggan tu..sedap..

neezareef said...

seb aku kenyang dah...

lawo spec ko na

miezrina said...

hai kak ty...
sedap sedap...


za... ko kenyang ko diet za oi?

lawo ker... hahahha

Ena said...

wahh nampak glemer pakai spek mata itam itewww hehehe

ains said...

adeh nmpak ikan keli ... sodep nyerrr

ains said...

huhuhuhu... x soka betui g tempat yg x mesra pelanggan....

miezrina said...

ena... haha... glemer ker? hahaha... spec lama... bila ntah nak membeli shades baru... mcm lama btl dah pakai yg tu ihiks


ain.. huhu.... itu lah dia... shedapppp.... mmg ain... lps ni try glenmarie lak... bosa tempatnya... mesti best..