Uh!! Follow me?

Tuesday, August 25, 2009

tak tahu ku tak tahu

dulu... kecoh satu alam fb
P1 ngokss lah
P1 problems la
sangat jengkel
sebab ia mengganggu
aktiviti 'surfing' alam maya

kini bila P1 sungguh hebat
sungguh laju kelajuan ratusan kbs
aku pulak lari slow macam kure kure

adoiiiii
x dak mood langsung
suasana berbelanja di bazaar ramadan juga
tidak di rasai lagi
paranoid pada wabak virus H1N1 kah?
ntah
hermmmm

sehingga aku kerah adik beradik
datang la wahai insan insan tersayang
moh le kita bersama sama berbuka
moh ler
mohhhhh!!!!

hahahaha
so hari ini
jika di izinkan Allah
maka aku akan berbuka puasa
bersama sama keluarga
tapi
tanpa mak n ayahanda
tanpa abang long and keluarga
keh keh keh
x per... siapa yang ada tu dah cukup dah
bersyukur lah
pemangkin mood ramadan
sudah hampir tiba
keh keh keh

tgk lah
jika tiada aral
ada lah update malam nanti
atau subuh esok
tengok lah!

6 comments:

atty's said...

awat ko tak ajak aku awal2 na , nak berbuka bersama2

kty pun lom jejakkan kaki ku ..ke param lagi ..seprti tahun lepas pun ..kalo ari sabtu ahad je pegi.tu pun..!!kalo rajin ..ade le 2 kali je..

miezrina said...

huhuhu... jom aa.. awal lagi nih kak ty oi.. meh lerr.. ekekekke

sama aaaa kak ty... ntah kenapa... perasaan tu x der... aduiiii....

syanis said...

alahai... ni la punca... hati x gumbira yer na.... huhuhuhuhu...

syanis said...

ain dah jejakan kaki ke param... tapi kat kpg la.... kat sini belum lagi... beli juadah berbuka bersama mereka mereka

Jiey^Mien said...

setuju na..
nok kuar umoh memey fobia la lo nih

miezrina said...

ain... huhuhu... lbh kurang gitu lah


jiey.... ho la jiey... x dok mood nak bw keluar anak2... tu smale jadi g mkn ngan adik beradik
tiba2 ari ni aniq deme doh heh... aduuuuuhhh... x tenang rasa hati... ish