Uh!! Follow me?

Thursday, August 20, 2009

kenapa?

dah 2 hari aku perasan menda nih


apsal list blog yg aku follow
x appear kat dashboard aku???
aku resfresh banyak kali dah
gitu jugak

rsnya dah lama x godeh blog
kot la nak lari seting ke hapa kan
aisehhhh susah la mcm nih




then lagi satu...
account twitter aku


apsal kena suspend x pepasal
apa lah salah aku
tenet pun asik problem jerk...
x kan la aku ada masa nak buat
sesuatu yang x berkaedah
di laman maya
di account twitter pulak tuh
aduiiiiihaiiii
apalah nasib badan


ishhhhh

3 comments:

<< s| tED| >> said...

kadang2 di anaik gila. itu yg ilang. semua org hadapi masalah yg sama!

atty's said...

aku kan..ade gak twit2 tu ..tapi tak reti aku nak godehnya..

miezrina said...

dia naik gila daku pun sampai gila dah nih aduiiii



atty... ada ke kak ty.... alaaa tp na punya dah kn suspend tggu geng depa betuikan.. kalo x jalan jugak.. selamat jalan lah jawabnya x kosa nak layan twit...