Uh!! Follow me?

Tuesday, August 11, 2009

kisah akid

dulu
masa memula dapat si aniq
aku notice
yang kulit aniq ni terlampau la sensitif
masa dalam pantang
aniq la baby paling busyuk
masyam, hanyir
ekkkekekekkee
mahu x nya
dia x boleh pakai minyak baby pun
apatah lagi losyen
atau bedak
sabun bahkan
satu titik bauan wangi tambahan
tidak boleh langsung aku oles kan
kat kulit dia
huhuhuhu
bayangkan lah masyam
seperti apa si aniq tuh
tapi biasa la kan
baby kan bau syurga gitu
sedap bau dia lagi
daripada bau aku
yang boleh di spray minyak wangi
sebakul pun kan
kan kan
ekekkekeke

membesar si aniq ni
pantang kena gigit nyamuk skit
sure akan jd macam kudis
parut hitam lambat nak hilang
ala ala ezema pun ye gak
doktor cakap
ia berkaitan dengan bronchitis dia jugak
so, x perlu risau sangat unless
benda tu x hilang2
dalam jangka masa yang lama sangat

okeh itu cerita aniq

ini entry kisah akid
akid ni pulak
dia adalah terpaling wangi
udah la wangi bau syurga
aku tambah lak bedak2
baby oil bagai kan
uishhhh
x puas cium
sedapppppp macam nak makan
tapi kejap je.. sbb dia malang dapat mami pemalas lipas
jarang sekali nak berhias2 si akid neh
ekekkekekekke


namun namun
sekarang neh
baru nampak dia punya tahap sensitif
kulit dia ni
lagi lah dasyat
pantang kena gigit nyamuk
mesti bengkak 3 4 hari
susah ooo nak surut
kesian giler
bayangkan lah
kalo kita kena gigit nyamuk
akan bintat la 3 4 jam kan
pehtu gatal tok sah nak citer lah
macam nak amik pisau
kelar2 je kat tempat kena gigit tu kan
haaaa dia ni
lebih teruk lagi
dia akan membengkak
macam ni

x nampak sangat eh

haaaa tu tuuuu
belah kanan mata dia tu

okeh ni paling jelas

see....
kesian dak??
hermmmmm itu dia dapat habuan
masa ikut mama dia g blok sebelah
kat tangan n betis pun kena
aduiiii kesian anak mami

6 comments:

Jiey^Mien said...

Oloh.. Siye ko Akid..
Ian pun naik meroh2 supo keno ketik jgk nih

neezareef said...

smpai gitu skali na..
si afiq dia mmg sensitif bab kena geget nyamuk ke semut nnti kena geget setmpat tp yg bintat betempat2..x koser gitu..ubatnye lak yg bleh layan hanyalah calamine lotion...myra tade lak gitu

syanis said...

lor... sampai bengkak gtu,..... lagi kesian... dah mcm kena geget semut apa tu nama nyer.... cian akid

Zura said...

klau cm tue dia kena lasak...baru nyamuk ke semut ke xberani dekat...:D

sweetfiza said...

teruk gak ...
tp sib baik dak lelaki ..
kena la lasak2 skit ...
mcm farisha pun ada gak bekas2 la klu kena gigit nyamuk / semut ke ..
lmbt gak la nak ilang bengkak2 tu ...& skrg ni dah jadi itam2 plak ...hmmm dah besar ..pandai dah garu2 sendri ...

miezrina said...

jiey... lorrr rayyan pun kena ketik... aduiii x terbaye gatalnyo tuh.. adeh

za... aik.. kena setempat tp bintat bertempat2 wah wah... merebak la kiranya eh...

ains.. ha'ah na berkali2 tny akak idah tu... betul ke nyamuk... betul ker?.. tp sblm ni kalo kn gigit nyamuk mmg bengkak gitu la... betul la kot nyamuk kan

zura ... ohooooo memang la lasak... mengah nak menjaganya hah

fiza... tu lah sib baik laki... kalo parut2 manja tuh... x der hal lah sgt kan