Uh!! Follow me?

Friday, August 7, 2009

asah bakat

apa guna ada DSLR kalo tidak praktik guna
bukan begitu?
sebenarnya
masa study dedolu
aku ada amik subjek fotografi ni
for 1 sem
alhamdulillah score A la jugak
walau pun A - sajork
haha

tapi, biasa la
masa tu memang habis2an buat yang terbaik
semata2 untuk lulus
ishhhh x der la masanya
nak fikir MINAT, SKILL atau SUKA
ohooooo jauh sekali nak anggap
fotografi tu HOBI
kah kah kah

tapi tu lah
aku sendiri x tahu
aku neh betul2 ada bakat ker
atau aku neh memang jenis
suka suka x der pasal pasal
nak mengikut trend kini
kebanyakkannya
mesti nak ada DSLR jugak sebijik
hermmm
okeh x payah fikir lah
biar x tahu jawapannya
biar

ini hasil gambar gambar
yang berjaya aku capture
semasa aku di kampung/ pekan tempoh hari
alang2 bawa balik kamera kan
(ater plan asalnya nak photog kat MELAKA)
belasah la amik peluang ni
capture buat kenangan skit

usang

gigih

terpinga-pinga

gembira

pelabuhan


bunga bakau 1

bunga bakau 2

kaku

nyaman

ikan belacak/tembakul

busy

aiskrim roti - classic

titian kehidupan

guli 1

guli2

10 comments:

shida said...

pada mataku yang kureng berseni ni ...
cantik dah tu ..
tp x tau plak yer pada org yg expert tntg hal2 ni ...

sweetfiza said...

wah..kemain lg camerawomen kita ni ...pantang ada peluang...
ye la bila lagi nak manfaatkan DSLR tu kann...
tp ok dah gmbr2 tu,pada aku lerr ...cantik dah..
tp org2 yg mmg teror bab gmbr ni x tau plak yer ...

Na Shari said...

Sangat cantik...terutama gambar usang tu....boleh buka galeri ni... ;)

miezrina said...

ihihihi tq all.... aduhaiiii ina... x kan sampai leh bukak galeri aiyoooo hahhahahah

attyfir said...

wah na..lepas nie leh amik job wedding ko..besday party ko ..caiyork..

Neeza.Areef said...

kemajuan di situ..
na ape kata ko wat photshot for free la utk kengkawan..pstu br ko wat biz

aku chop customer ko no.1
kiranye model x bebayo la..

;D

miezrina said...

ihiksss... itu lah kak ty... hiksss... jika kudrat ini masih di paras 100% nakkk jugak la buat pojel tu... tp adeh... ku banyak penat.. atau pun malas sbenarnya wakakakka


za... hahahhaa.... kalo ko model no 1 ntah bila la kwn2 lain punya turn... ater nak nunggu ko dtg sini bila weh??? ehem2 aku g genting jugak sok walaupun ko x jadi pegi ihiksss

Neeza.Areef said...

aku jeles ni ko msti skang tgk bejimba kt puncak...huwarghh..

sdangkan akuu

menaip kt opis haa smpai ke ptg..

uhuk2

miezrina said...

Br ondeway la za ihiks

syanis said...

lawa tu.... x pa na.... minat disertai ngn bakat... menjadi la tu.... hehehhehe