Uh!! Follow me?

Tuesday, August 18, 2009

memo setiap tahun mesti di tunggu tunggu

keh keh keh

naik je entry ni
mesti ada orang marahkan aku
tengok lah kalo x caya

maaf kan tangan yang
berpenyakit ini
gegar weh gambo


okeh zoom la konon kan
tapi still gegar
oh malasnya nak amik gambo lagi

guna je lah apa yang ada eh

memo dah naik nih
tapi puasa ganti pun x selesai lagi neh
caiyoookkkk!!!!!!

8 comments:

atty's said...

bila nak abis ganti possa tu na..akak selalu kena bising ngn mama dia.

nasib berjaya jugak..

sweetfiza said...

dah nak dekat sgt pose ni na ...
bla nak gnti tu yerr...

syanis said...

ain hari sabtu tu hr br habis na,.....

tu yang paling sonot... balik 4.30... sama la ain pun habis 4.30

neezareef said...

aku mmg sakit ati nih na...








aku x merasa la blk cpt nih..huh!

syanis said...

hehehhehehe...yer br ingat ko x leh balik cepat kan neeza... ala 1/2 jam awl ja... hheheheheh

miezrina said...

agagagagaga bila nak abis neh agagagga

@--- Sueanne ----@ said...

hehehe..xabis lagi erk sis???

same arr kite..postpone thn depan je la..sesuka hati kite je..heheh

achik mama oja said...

aku jeles weh... aku balik 5.15, depa bagi 15min je awai..huhuhu