Uh!! Follow me?

Tuesday, December 16, 2008

spekku 2

hermmmm
sudah siap yer spek nya

sangat jakun memakainya
al maklum lah
sudah hampir 10 thn aku tidak memakai spek
kali ni pakai lak
mmg rasa amat janggal
tapi rs best giler
segala kekaburan sudah jelas dan nyata di mata ku

bangga bila signboard2
dan papan iklan dapat di amati dengan aman sekali
ihiksssss

see
sesuatu yg kecil, halus, ala2 transperent
so org x perasan ku berspek
(tapi tetap jugak umat2 kedai kat bawah2 ni tau perubahan ini)
(x per... nak cam mn kan)

box yg kecil n slim
senang di bawa ke mana2
silver rasanya kena ngan skin tone gue

so far puas ati sangat
melekap je kat tempat yg sepatutnya
ringan so x der la terlurut turun
dan kena angkat2
cam watak anisa dalam citer ku milik mu tu

taraaaa
eh gelap lak

hehe

dari depan

atas



hahahahhaha... gila kuasa tul
bergambo ekekekke
blog aku kan
pe der kisah hehe
layannnn



10 comments:

neezareef said...

amoiii...sgt korporat npknye wajahmu itu...

syanis said...

lawa seh spek mu.... n nmpk tembam oo mu

miezrina said...

za ~ heheh keparat seh hahaha

ain ~ hahaha... naik turun naik turun, begitu lah ia.... haha

achik mama oja said...

huhuh...best2!! comei.. aku bru brcita2 nk wat spek coz mata aku dh ala2 rabun gak skrg..huhuh!! frust siot...jd cengggin!! ini la padahnya, sapa suruh tgk tv dekat2..isk isk!!

atty's said...

wakkakaka..wah..sgt elegan wajah mu na..

kty still lom penah ltk gambo ku berspek..

miezrina said...

hahah..... usia chik oiii... usia... hahahahaha....

jom ramai2 berjemaah pakai spek... jom kayakan kedai spek ekekkeke

miezrina said...

letak la kty... mau nengok ekekekkee

k.nurul said...

na, kalo ko selisih bahu ngn akak ni mesti akak tk kenal mu na....

ct rahani said...

wah makin cun jer k.na pkai spek tue.. caya la.. hehehe..

miezrina said...

kak nurul.... eleh... tipu akak... abe pun x perasan huhu... cam x der perubahan ktnya...

ye ye... sila kipas2 gue vender wahhahahahha