Uh!! Follow me?

Wednesday, December 10, 2008

persiapan terakhir

raya haji kali ni
aku x amik cuti pun
balik kampung sebab dah ada cuti hari sabtu dan ahad
then isnin memang cuti raya la kan
itu je cuti aku

hehehhe
bagus kan
wakakakkakakakka
ada banyak reason aku x jadi amik cuti tu

walaupun terbayang betapa bahagia lepak2 dengan keluarga
di kampung halaman
hahahahhaha
tapi aku x amik cuti
tekad dalam hati
ada la sebab2 x boleh di huraikan di sini
wahhhh main rahsia2 pulak

ini persiapan terakhir
payah kalo x plan betul2
apa yang nak di bawa
apa yang penting untuk di hangkut bersama
perjalanan siang hari pulak tu
yang jarang2 berlaku dalam hidup aku
so bertambah2 la barang2 yang perlu ku bawa
nasi akid terutamanya
hehehehhe

barang2 untuk masuk bakul anak2

baju anak2


baju mak pak

alat mekap mummy (mcm la sempat mekap2)

henbeg baru mummy
wahhahah nak jugak mention baru tu
wakakkakaka
jangan marah yer kengkawan
wakakakakkaka


3 comments:

neezareef said...

sama je na ..preparation kalo nk g memana..gitu la

ko tetinggal pampers..dlm gambo..ehhe

ha tu dah ade hbag raya haji plak ha

precious innocent said...

aik... rasa haji pun kasi duit raya ke??

mcm tnampak angpau jek!

-mama emma-

miezrina said...

za ~ hehhehe ado ado... dlm beg jalur2..... lupo wakakakka


kak emma ~ ha'ah ada... tp utk anak2 buah aje....