Uh!! Follow me?

Sunday, December 21, 2008

alamak.... 2

o.k la ada yang x puas ati...
aku citer kisah kete kena hentam tu
x detail kan

meh aku citer meh....
kete aku tu saja aku kasi pinjam sama itu adik aku la
yang berlayar tu kan

kiranya since dia balik
memang dia pakai la
sambil2 dia ada projek nak buat kat kete tu
aku... sure la aku suka
jimat duit aku kan... haha
buat dik.. make-up dik...
wahahhaha

then a day before raya haji tu
adik aku keluar meronggeng dengan kawan2 dia kan
dekat2 nak maghrib dah
x balik2 lagi
siap je azan dia call
cakap kete sudah kena hentam daaaa
kat traffic lite
dekat2 je ngan umah
sapa hentam? jiran belakang rumah daaa
adoiiihhh

bincang punya bincang
nego2 dia byr la RM500
kete dia pun teruk juga la
kete proton lama tu kan
so, x per lah
dah menda nak jadi
mau claim pun x dak guna
insuransnya third party
so... baik x payah kan

then, malam tu jugak bawak g bengkel 'famili' aku
wahhhh terus ngaku tu
hahha
x der lah... bengkel ni kira port kete2 keluarga aku
kalo rosak je
mesti ke bengkel ni..
abang wan nama foreman nya

so dia pun cek2... bagi estimation cost seme
bedek2... hermmm
3 hr jer dia buat...
siap dah....
cat je kena tunggu lg 2 hr...
tapi masa kete siap tu
aku dah balik ke Shah Alam la kan
so x tengok la lg ketenya
costnya RM1, 000.00

alih2
khamis pagi adik aku sampai dari kampung
hermmmm
sepantas kilat la aku belek2 telek2
hahahha
memang x nampak kecacatannya
malah bumpernya lebih rapat n kemas la aku rasa

ada hikmah la tu kan

"adik... bila mau pulangkan kunci kete ni?"
wakakakkakakakkakkaa


*autopublish entry....*

4 comments:

neezareef said...

ohh adek mu yg itu...

achik mama oja said...

tu la ada hikmat setiap kejadian..huhu!!

achik mama oja said...

alamak hikmat lak..hikmah daa..sowii...

miezrina said...

iya la... yg itu dong...



wahahahhaha,. apa2 la chik... hikmat sakti ke.... hikmah ke..

aku terima je... ekekkekekke