Uh!! Follow me?

Friday, December 26, 2008

dua sudah balik.. tinggal lagi dua.. ahaks

okeh ni cerita malam lak
kami jenjalan kat sunway pyramid
leka sangat
kalo x di ingatkan oleh cik abe
sure adik2 ku terlepas bas
adoihhhh

dengan kepakaran dan kehandalan
cik abe jugak
kami berjaya sampai ke rumah
just before maghrib
naik umah
kasi mkn itu akid
siap2... adik x sempat mandi pun
actually kami semua x sempat mandi wakkakaka
akid pun tukar baju kat dalam kete je
wahahahha
terpaksa beb!!

kul 8 turun umah
takut jam ler
nak ke Stesen bas Putra kan
alohai
gila takut terlepas bas kan
abe bawa kete x leh laju2 lak
kete adalah banyak
sib baik walaupun banyak kete
jalan adalah smooth
x der terberenti2 ke hapa
kul 8.40 kami tiba di Putra
alhamdulillah
dah siap park kete bagai

terkedek2 je jalan
ye lah masa masih panjang
bas akan gerak kul 9.30 mlm tau
punya ada banyak masa lagi kan

udah tu
adik2 beli kudap2 buat peneman kat dalam bas
hati memang x berapa percaya
depa balik ngan bas
tapi sebab memang tiket flight sudah tidak ado
so terpaksa la adik2 naik bas
bersama pesanan2 penaja kat driver bas berkenaan
hahahahhaha.... takut weh
dunia sekarang, macam2 boleh jadikan
adik2 pulak lawa lawa...
wahhhh wakakakkakaka

sesambil berada di sana
aniq pulak jakun bas
nangis2 nak naik bas pulak
adoihhhh
sabar la anakku
nanti2 kita torai naik bas ek
balik kampung ke,
g kl ker..,
waduhhhhhh..... angan2 akan jadi kenyataankah?

sesi mengambil gambaran terakhir
apakah ayat2 ku ini
adoihhh hahahha

o.k....
lambai2
bye2
"nanti datang lagi yer kakak, adik"


4 comments:

Anie said...

Akiq nak naik bas...he..he...qiesha ari tu masa hantar nenek dia naik ketapi dia pun nangis2 nak naik ketapi gak..

atty's said...

adik na..yg baju kaler pink tu so sweet&cantik dr miezrina..wahahahhaha...

achik mama oja said...

tu arr kty, cun la adik dia tuh..ala2 model gitu.. bwk la KL slalu mana tau ada peluang jadik model..kekeke!

miezrina said...

anie ~ wahahhaha... mmg gitu gaknya budak2

kak ty ~ hampeh kty wakakakkaa... mmg la... lawan sgt2 tu riso tu... dia dia sedikit mengeyam dah sekarang riso je... ish

chik ~ huhuhu.... dia ni model muslimah blh la kot.... pantang aurat2 ni wahahahha