Uh!! Follow me?

Friday, December 19, 2008

alamak.....

weeeehhhhooooooooooo
"weiii... ko rasa 'wangi' sangat ke bontot kete ni??"
"apsal ko cium hah????!!!!!!!!"
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
sayang oooooooooo



o.k la...
ni cerita masa raya haji benonya
tapi aku x sanggup nak story on the dot tu
lg pun aku dah buat draft siap2 beberapa hari yang lalu
namun aku x reti nak autopublish kan
maybe time zone ke hapa salah kan
ntah la malas nak fikir lagi

sekarang ni kete ni dah elok la
kembali normal or lebih cantik la kan
ekekkekeke
alhamdulillah
sib baik leh main ketuk2 je wei
x yah tukar bumper or else
lampu pun x kene
so selamattttt
huhuhuhu

6 comments:

neezareef said...

adoi na...ko yg bwk ke abe...

miezrina said...

huahuahua.... ko rasa??? hahhahha

adik ku bawak... huhuuh

achik mama oja said...

uik?? huhuh...aritu hg mai umah achik x citer pung?? huhu.. adeii..syg tu weh!!

miezrina said...

huhuh.... ntah... lgsg x ingat..

berlaku a day b4 raya haji ler

3 hr baiki dah siap dah

ms g umah hg kete dah o.k

tu yg lupa nak cerita hihi

neezareef said...

hwuarghh..adik kahh...

miezrina said...

x per dia yg setel seme....

nasib la kan... walau dia x slh

nak wat cam mn kan...

nak jadi hehehhe

tima kasih dik.... nnt jgn lupa yer...

itu cat yg dijanjikan wakakkakaka