Uh!! Follow me?

Friday, December 26, 2008

sabtu.. 20.12.08

kan aku cakap adik2 aku
x kira yang mana pun
suka ya amat datang umah ku
hehehhe
minggu yang sama
tetiba adik2 aku yang lagi 2 org tu datang
meriah? huiiii memang
hehhehe

tapi yang paling aku suka kalo derang ada
rumahku adalah terurus, kemas dan wangi
wakakakkakakakak
terima kasih adik2

tapi kejap je rasanya
masa berlalu pantas
tup tup dah seminggu dah
adik wani & adik fiza kat rumah aku
tiba hari sabtu, hari derang akan balik
huhuhu....

pagi2 sabtu kami dah siap2 nak keluar la kenkonon kan
last kopek la katakan
nnt malam derang nak naik bas lak kan
tapi cik abe ku telah melengah2kan masa
liat betul nak bangun pagi tu

kami yang dah mandi bagai ni
lepak2 sambil tengok tv la kan
alih2 adik2 ku ckp
'eh... hari ni mawi nikah..'
ohoooo den lupo hahhaa
sib baik x kuar pagi2... haha

so sempat la tengok live tu
cam bukan nikah pun yer...
very teliti dan tersusun
siap ada iklan2 bagai ish ish
tapi x per.... yang penting
cukup syarat dan sah di sisi agama
selamat pengantin baru la mawi... world!!


No comments: