Uh!! Follow me?

Tuesday, December 30, 2008

pulang jua....

planning asal
cuti dari sabtu ke isnin
memang x ke mana2
cik abe pun x dapat cuti
so, memang x der apa2 plan
(shopping memang x pernah masuk dlm planning.. yer)

alih2 petang sabtu tu
abe call dr pejabat dia

abe: na kemas la apa yang patut.. kita balik kg jap g, abe dpt off 2 hr
aku: apa??? alamak... x yah ler... penat lah
abe: alah... balik le kejap, dah dpt off ni.. rugi

huhu
aku yang hati x berapa nak senang
time2 gini
memang x hingin nak ke mana2
penat lah
keje sampai malam
balik umah pun bw balik saki baki kerja
yang boleh di buat kiraan secara manual
ingatkan cuti boleh la ku siapkan
sedikit kerja yang masih ada banyak
adehhhhh

dengan hati yang x berapa rela tu
kemas la jugak
abe nak balik sangat tu
sebab, umah bapaknya
ada buat sedikit kenduri
tumbang lembu seekor
kenduri kesyukuran, solat hajat dan kenduri thn baru

dalam pukul 3 petang, sabtu
kami bertolak
jam jugak ler nak lepas ke raub tu
then paling teruk kat area gua musang tu ler
ada eksiden pulak
akid dah mengamuk2 dah
boring gaknya dalam kete lama2

tahap kemalasan dan
ketidak relaan hati ku
membuat kan aku x amik sebarang gambar
punya la pemalas kan

okeh video anak2 bergelak tawa ada
layan video lah yer
huhuhu


2 comments:

Neeza.Areef said...

aku pn bedekah2 juga gelak cam akid..comey je dia gelak..cam paham je abg agah dia

miezrina said...

hahahha... ye lah....

ko x nmpk aku tu... kan main gembira...

hahahhahaa....