Uh!! Follow me?

Thursday, April 9, 2009

TAG gambar profile

aku rasa aku kena tag ni
atau aku x kena tapi
aku buat
ntah

lupa dah aku
ater lama sangat dah tag ni
aku save kat draft
hari ni aku decide keluar kan
adeh
PEMALAS
ye aku tau
sorry yea kepada yang tag
nanti aku korek2 balik
aku cari sapa yang tag aku
(malu diri sendiri)

1. Letakkan gambar profile anda.


2. Terangkan apa maksud gambar itu.

hermmmm maksudnya anak2 aku, eh x paham lah... maksud?... okay gini lah.. letak gambo anak2 si jantung hati, maknanya aku sayang derang, ingat derang je setiap saat.. boleh?

3. Kenapa pilih gambar itu?

again, gambar anak2 sebab sayang anak2, adeh boring je jawapan haha... rasanya aku pernah letak gambo aku... gambo seperti kat profile mybloglog ke hapa... x ingat dah... then gambo ni ku tukar sebab ingat x masa aku buat header baru.. ada 3 design, dan korang banyak vote design ni... so dari aku kelupaan.. aku letak lah gambo ni... gitu

4. Tag 5 lagi blogger!

5 ker? alahai... x per lah... ingatnya... kerana aku duk lengah2kan tag ni.. rasanya semua orang pun dah buat kan... so x per... next time aku tag... huhuhu

No comments: