Uh!! Follow me?

Friday, April 24, 2009

tag blog


rasa nak tukar nama tag ni
namanya
tag jalan2 cari pasal
wahahahhahahaha
petang semalam masuk blog kak atty kita tu
sekali dia cakap
siapa yang terpandang Tag ini
dia kena buat
siap pesan x boleh tipu2 yer

wakakakakakakkakakakka

so,
dalam mood nak berjemaah bertag beramai2 ni
aku buat la tag ni kan


1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

o.k kalo tgk kat tab masing2
nama blog aku memang 'miezrina'
tapi benonya setelah aku sukaaaa betul
dengan description yang aku guna
'mencari yang terindah'
so aku tengah godeh
macam mana nak tukar jadi 'mencari yang terindah' tu
boleh ker ek?



2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?


x der timbul idea dari mana atau macam mana pun
itu memang nick yang biasa aku guna

ia adalah gabungan nama ku n suami
0mie + azrina


3. APAKAH ‘METHOD’ PENULISAN DALAM BLOG ANDA

method yer, sebenarnya aku main buh je
taram je tulis apa aku nak tulis
x der la aku specifickan
hanya topik sekian sekian je yang boleh masuk
so methodnya bebas
hahahaha

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

tidak mungkin, kerana amat sia sia lah usaha ku
membazirlah masa aku
rugi lah hari hari lalu aku
kalo aku hapuskan blog ni
never!


5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?

pendapatku?
beliau sporting, banyak cakap, happy go lucky
pandai bawa diri, banyak pengalaman
mempunyai famili yang amat sempoi
boleh di jadikan kakak
dan contoh hebat dalam rumahtangga
kerana aku tahu
susah payah beliau sehingga sampai ke titik sekarang
wahhhhh! kan main ek bodek kak ty
wakakkakaka

saya serius!!!


6) siapa mangsa tag ini yang seterusnya
mama oja
mama emma
as (new fren)

itu aje... huhuhu

10 comments:

Sitie BUm BUm said...

tag..tag

miezrina said...

haiiiiiiiiii

attyfir said...

na..kalo nak tuko mencari yang terindah tu boleh..nanti aku ajo ko..

miezrina said...

feel free to learn that kak ty...

bila bila.... hari inikah??? hahahha

attyfir said...

na...aku ajo kat sini je..

attyfir said...

ko gi setting..
taukan cara nak gi kat setting..
lepastu ko tukar TITLE tu kepada mencari yang terindah..

attyfir said...

caiyork na..ko pasti boleh

miezrina said...

uikssss... sudah ada di ajarkan.. x perasan... jap ek na torai tgk hihi

miezrina said...

menjadi lah kak ty huhuhuuh

sokaaaa!

TQ

attyfir said...

wah na..syabas..student yg pintas lagi pantas..cikgu kasi ko 100%