Uh!! Follow me?

Wednesday, April 8, 2009

sebelum n selepas

dapat tag dr achik a.k.a mama Oja

Tag SEBELUM & SELEPAS...

di sebabkan yang mengetag aku membuat cerita sebelum dan selepas yang berkaitan ngan hidup seorang gadis muda remaja, isteri seterusnya ibu..
so aku pun nak wat cerita itu jugak lah kan
tapi cerita aku..
cerita berkait dengan MISI aku
eceh tetiba nak MISI jugak
tiru neeza wakakakka

o.k aku nak buh gambo sebelum dan selepas yang harap2nya
dapat menaikkan semangat aku
untuk menurunkan berat badan
uwaaaa aku mmg kn...
uwaaaaa


Sebelum bersalinkan akid:
berat sebelum pregnan adalah 51kg (gambar nnt aku upload..)
ada dlm folder mana ntah
dan sebelum bersalinkan akid 69kg


wahhhh tengok pipi je dah tau
beratnyaaa badan


Selepas bersalin:

yaaa
ini selepas 60 hari bersalin

49 kg



ini lak selepas 7 bulan

nampak gemukkan

adoiiii
dan last sekali setelah 10 bulan melahirkan akid

ms ni berat dah 58 huaaaaaa...
x sanggup


adoiiii
i know
i know
kena diet
sebab baju2 vougue telah tidak sesuai utk di peragakan
huaaaaaaaa

kalo nak buat tu je
boleh ker?
alaaa boleh la chik nooo
nnt2 aku dpt blk gambo2 yg ada
aku buh lg
o.k...

adehai tag
ngeri aku lah
wahahahhahah

2 comments:

neezareef said...

ko mmg jenis kecik jdnya bila ade perubahan tu npk la obvios gak kan ape pun chaiyo2...slmt bermisi

miezrina said...

huhuhuh kecik tukar jadi katik... lbh membuatkan bontot ku panas x leh duk kerusi makan kat restoran tu lama2.... gemok weh gemok wkakakakka