Uh!! Follow me?

Tuesday, April 7, 2009

di hari cuti

hari minggu yang lepas
adalah hari hari bosan
hahahaha
selepas sebulan cik abe menjalani jadual best
kerja waktu normal setiap hari
pukul 4 petang dah ada kat rumah
dan hari minggu merupakan hari cuti
aduhhh
bila lagi akan dapat bulan heaven tu
aduiiii berjangguit!

tapi x per
berkhidmat untuk negara gitu kan
so hari bosan... ada apa di hari bosan
hahahhahaha
aktiviti sepenuhnya di dalam rumah kecil molek ku
memperlihatkan aktivi anak2 yang comel2 gelagat
24/7 adalah menjadi isteri dan ibu
seperti ibu-ibu normal yang lain
ada tanggungjawab
ada tugas
oh...
(macam banyak betul dapat pahala di hari minggu)

aku dapat menangkap 1 benda baru pada aniq
aku dapat tengok
aniq skang dah makin faham
dia dah pandai menjiwai drama
hahahhahahahahahahha

malam minggu yang lalu
pada jam menunjukkan pukul 1 pagi
woihh apa aktiviti anak n mami ini
pukul 1 pagi?
x eloklah biarkan anak tido terlalu lewat begitu kan?
huhuhuhu
tidak, bukanlah aniq tido lewat
aniq dah tido dalam pukul 10 malam
tapi dia terjaga semula
minta susu
dahaga barangkali
sebab tidonya tidak sempat minum
dek kerana mami masih menonton
sebab mami x lena tido sengsorang
menonton filem klasik
lela manja (ye ke tajuk dia)

aniq ikut join mami menonton
makin lama makin asyik dia
dari posisi telentang
dia meniarap
makin menyondol ke depan
makin hampir dengan tv
wahhhh! dia minat!

wahahahahha
x sangka betul
dia menjiwai cerita sedih tu

keluar muka suspen
muka berkerut seakan dapat rasa
sakitnya bila manja di pukul mak tiri
wahhhhh anak bujangku
kan main ek
ingatkan ko tau tengok kartun aje

hah....
makin nyondol ke depan wahahhahaha

soalan bertalu2 lah
bukan x tahu dia memang becok
selagi aku x jawab
selagi tu lah dia menyoal
macam x heran aku buat x layan tu
tanya jugak
tanya jugak
hoihhh x leh lah mami nak feel
ihiksss

kalau betul dia faham cerita ni
harap dapat la dia menjadi anak yang baik
yang positif lah

1 comment:

atty's said...

pandai aniq layan tb