Uh!! Follow me?

Wednesday, May 6, 2009

baju lalalalala



hahahhaa
saja jer.... bila dah bz
gini je yang sempat ku update
wahahahhahaha

19 comments:

atty's said...

wan na nak nangis aku tgk baju tuh..

neezareef said...

aku pn nk meraungggggggggggggg

atty's said...

sapa le empunya baju itu..kelip2 mata aku

atty's said...

wakakkaka ..za

Mamamanja said...

cantik baju :)

ains said...

baju kak ty kah itu......... hahhahah mmg lawa

miezrina said...

hahahhahahah gelak guling2 wakakakkaka


hai mamamanja.... cantik kan... x sabar nak pakai

ains said...

kalau bg ain pun ain redha na... hahahhahahahahahhaa

miezrina said...

ains wakakkakakak adehai... wat keje sket mesti dpt habuan... hahahaha

Fauzieah said...

na..cun seh baju mu itu..
mcm dah ternampak2 mu pakai..huhuhu...

Mr PenyuBiru said...

kalerfull nyer..hehe

ains said...

yer ain tgh keje lebih la ni... berlebih lebih... dlm usaha nak kalah kan kak ty

ains said...

errrkkkkk!!!!!!!! na .... ku nmpak sesuatu la.... errrkkk!!!!!!..... sambil kelip kelip mata... smbil geleng² kepala

atty's said...

ABIS LE BAJU DEN..HUHUUHH..

ains said...

kak ty.... hahhahaha.... kak ty dah menang tu hr..... hahhahahahahah adeh dah jadi kotak sembang dah komen box na ni

miezrina said...

hai zie... wahahahha kalo nak tau itu baju kak ty... kak ty menang commentor terbaik bulan april.. hahaha

tp na beli jugak... kaler je lain... nnt leh la pakai boria ngan kak ty kahkahkah


hai mr. penyu... warna warni kehidupan... ekekkee

keje ain keje...

ha'ah la kak ty... habis lar... td mr. postman lak pegang2... abis larrrr

atty's said...

weh na..aku tak sabau nak dpt baju nieh..

kalo sampainya sok..aku maybe takde opis..aku nak monteng sok.

atty's said...

tq na..kty dah terima bajunya dah pakai pun..

miezrina said...

musykil betul apsal lambat pulak sampainya... za dah dpt ker??