Uh!! Follow me?

Thursday, March 12, 2009

sofa serikan rumah


wahhhh
macam bagus je tajuk kali ni
wakkakakakak
kisah apa?

ya kisah sofa
aku mmg dlm perancangan nak beli sofa
dah lama bebenor rumah ku
lagak seperti rumah bujang
x der sofa weh
kesian kengkawan yang rajin datang melawat
kena duduk bawah hahahahhaha
kesian

memula memang x mahu beli
sebab...
rumah ku hanya sekangkang kera
jika ada sofa
maka jadi la sekangkang kerengga sahaja
amat tidak patut untuk aku
menambahkan kesempitan ruang permainan anak2
wahhh bila umah agak lapang alasan anak2 nak bermain2 juga yang di guna
wakakkakakakkaka

dalam duk x nak beli
tetap pasang azam 2009
sebab apa?
sebab aku tengok rumah orang lain
yang sama mendapat subsidi rumah sepertiku
elok je ada sofa
aku je wat alasan x munasabah
'aku memang selalu begini.. yang penting tidak nampak
yang x berapa nak penting... aku x berkira pulak'
haha

o.k
setelah mengambil kira pelbagai perkara
hermmm
aku dah nekad nak beli sofa
so sekali lagi keluar menyopingan ngan bos kesayangan
wahaaaa
bagus kan..
membeli belah barangan rumah juga bersama bos
aduhhhhh

dalam pemilihan aku
duk ralit pilih2
tetiba bos cakap

bos: T, apa kata awak amik je sofa kat opis.. saya beli sofa baru nanti...
aku: what??? bos nak kasi sofa opis???

hahahhahaha
lalalallala
nenonenoneno
adehhhh

sukanya sayaaa
wakakakakkaka

aku cakap
O.K BOSS SAYA MENURUT PERINTAH
wahhhh ahahhaha

itu gambo yang atas
ontheway mengangkut sofa dari opis
hahhhahahaha

ini umah sudah clearkan
kasi ruang kasi ruang
gitu kan

duk pening x tau nak pilih lokasi terbaik
wahhh

taraaaaa
hasilnya
tidak lah sempit sangat
rupanya ek

DONE!




tilik2 balik
macam masuk je pulak
langsir sedia ada ngan sofa tersebut
adakah perlu menukar langsir lain
atau kekal begitu
kita fikirkan nanti
ahakssss

9 comments:

syanis said...

wah.... ada sofa sudah.... leh dtg melawat...

psss... na apasal muka na dah tombam... mcm ain.. mukakakakakkakakaa

neezareef said...

mu naik lorry tu kan..ahahahah

hokey la tu murah rezeki boss

bos x mo sedekah ape2 kt besen ko ke na.. :p

miezrina said...

aiipppp ain... tombam2 jgn di tegur.... na mmg kabo na tgh gumukss... jd percaya shj lah wakakkakakakkakak




za ~ wahahahha aku lah itu..... lori pak polisi.... adehai....

nak apa za?? ko nak apa? ihiks

Anie said...

kalau umah anie masuk sofa gitu terus terhad ruangnyer..

atty's said...

na..sgt ler matching soga ngn kaler umah ko..kalo ko nak tuko langsir.pun kaler putih ciffon..romantis ..

aku pun nak diah gak..

p-na mama oja said...

wah..save cost.. bila la aku nk dpt durian runtuh cmtu...rezeki terpijak, terlangkah..segala ter laa...

ct rahani said...

sonoknyer dpt sofa free... makin berseri umah akak ha.. ekekeke..

Zanna_MamaBatrice said...

sofa free tu
cun plak tu...
baik tul ler hati boss
ada lagi ker sofa yg nak di sedekah kan tu..he he he

matching ler tu
cuma rasanyer langsir tu cari yg kaler dark sikit ok kot...he he he

miezrina said...

huhuhu... alhamdulillah rezeki kan

hermmmm langsir kn tukar yer... hermmm

masih dlm bajet lg ni.....

lps ni kn usha2 lah kain lak..