Uh!! Follow me?

Wednesday, March 18, 2009

sepetang di Teluk Chempedak

lepas tengok upin ipin
aku bawa anak2 makan kat McD TC
saja je
menghabiskan petang
bersama anak2

x niat nak mandi laut pun
tapi namanya budak2 kan
ngecek habis2an derang ni
nak main pantai
konon x mo bg basah baju lah
macam2 janji yg di lemparkan
ihikss kelakar betul anak2 ni kan

aku pun layankan aje lah
bila lagi nak sampai ke TC ni
kalo balik kuantan pun
biasanya in RUSH
mmg x dan nak berjalan2 sangat

tapi kami sekejap je kat sini
dah budak2 mula jatuh2 kan badan
konon terjatuh la kan
trick tu benonya
nak mandi wakkakakakak
ingat makcik dia x tau yer
cik abe pun dah jerit2 dah
suh budak2 naik wakkakaka
takut basah kete dia la tu

so x per la kejap pun
dah merasa yer main pantai
lain kali datang lagi
itu pun ibu derang cakap
aku manjakan anak2 dia
suka sangat melayan
lerrrr kejap pun x leh ker?
adeh

favorite picture





**abaikan perempuan mengandung yang bergaya dlm gambar2 di atas yer**
oh my god perut aku ke tu
ke baju tu yg kembong
pk kejap
pk!

7 comments:

achik mama oja said...

lari2 ombak datang..hehe!!

agaknya angin masuk dlm bju kot, tu kembung..hehe!!

miezrina said...

wakkakakakkaka ye gak noo... angin oh angin... naper la gatai masuk baju aku

wakakkakakakka

syanis said...

na letak bantal eh dlm baju... ehehehehhehehehe

neezareef said...

mmg cun gambo fav ko tuh...

leh msk peraduan..hiks!

ko anggap je bayu laut telebih2 blow kt tang perut tu..huak huak huak

miezrina said...

amboih ain...



za... ha'ah lah za... bayu... angin bayu masuk ke baju ku.. lepak tang perut la pulakkk tu wakakak

lawa eh gambo tu.. nmpk 'drama' kan ihiksss

akan menghasil kan gambar yg lebih indah... janji

atty's said...

aku pun suka gambo tuh..
fuh masin le mulut ko.harap betuiler pompuan mengandung tu mengandun..hehehehe

miezrina said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kty x mo x mo

alaaaaaaaaaaaa wakakkakakka