Uh!! Follow me?

Friday, March 20, 2009

akid progress

akid ni nmpk cam malas nak merangkak
penah nampak dia berjaya buat 2 3 tapak
tapi sentiasa la terbantut
malas nak teruskan
risau hati sebab lambat benor progressnya

tapi this week
dia berjaya membuktikan menda lain
dia nak terus berjalan agaknya yer

dah berjaya bangun
berdiri
lepaskan tangan
stay la dlm 2 saat
hehehehhe
suka hati
berbunga2 rasanya


rupanya betul lah kata orang
dia nak berjalan terus agaknya
ihiksss
berangan lagi



kan main akid berlagak
lepas2 tangan segal akan
sekali tu
tertomoih..
jelepuk muka kat lantai
"huuuaarrrgghhhhhhhh..."
nangis beriya adehai
kesian..

7 comments:

neezareef said...

na-lor..kok sama je ngn si bujangku itew...
get ready angkat montot...nk rangkak..pstu mls
tp skang laju manjat kusi..pstu brangan nk naik atas kusi lak tuh...
hiks!
siap lmbai tgn lg akid..
aku rasa pn btl la kot diorg dua ni main lompat2 x ikut step mcm kakak n abg diorg

miezrina said...

hah ye lah... aku rs btl la

nak terus berjalan gaknya ek...

bagus jugak kalo terus jalan...

jimat masa eekekekekke

ct rahani said...

k.na.. x lama lg akid leh jalan ar tue.. x mo merangkak kot.. dia x mo bg lutut dia itam kot.. ekekeke..

miezrina said...

hahahhaha... y elah tu gaknya....

merangkak lutut leh jd itam ker?

x perasan pulak ms aniq dulu..

p-na mama oja said...

aduss..jatuh ker>> sian akid.. chayookk!! aku tau, aku tau... mummy dia sibuk snap2 tangan pengang kamera xdan nk sambaq anak..kan kan?? heheh.. sib baik jatuh atas bantai..

atty's said...

aah na..akid nak terus jalan je..tuh..

alahai siannya akid nangis..ko buek po kek dia..na

miezrina said...

waakakkaka... x baik o hg tuduh aku....

mana ada aku sibuk amik gambaq...

aku ngan abe sibuk main game je...

wakkakakakkakakak



kami x buat apa2 kty... dia jatuh sendiri