Uh!! Follow me?

Tuesday, January 27, 2009

gelagat aniq

budak2 zaman moden ni
memang maju ke depan betul kan
agak2 ler zaman kita dulu
masa umur 2 thn ++
apa yang kita buat?
apa yang kita main?
apa yang kita tau?

aku tengok
rata2 budak2 zaman IT la ni
jauh lebih expert
dari semua segi
maybe environment diorang
lebih moden
canggih
berteknologi

zaman kita dulu
apa lah yang ada
seingat aku
masa umur 5, 6 tahun
reti main pondok2 je kot
bila dah 8 tahun
main pondok2 lagi
tapi dah lebih expert lah
siap ada kawin2 bagai kan
ekkekekek

masa tu
yang kita nampak environment sekeliling kita
hanya ada mak ayah atuk nenek
adik beradik
so automatik
itu jugak la yang menjadi mainan kita
konon masa tu
aku jadi isteri mithali
siap buat2 beranak
eh ada ker
eeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
malu lah
(tutup muka sendiri ekekkekekke)

bagi aku
untuk menyesuaikan dengan keadaan
sekarang aku dedahkan
anak2 aku dengan sesuatu yang moden
bersesuaian ngan environment dia
kang anak orang dah maju bertangga2
anak aku duk kelek tamadun kuno lak
hihihihihih

tapi bila dah begitu
sakit jugak kepala aku
melayan karenah
adoiiihhhhhh

hari2 mintak lain x der
"PSP PSP PSP"
itu je yang dia tau
main game idok le terror sangat
tapi kalo kita nak ajarkan
ishhhhh x mau dengar
x mau kalah pulak
diaaa je betul
ish ish ish
macam mana lah nak control
memang aku dah buntu









apa2 je la aniq
mummy pun dah pening lah

9 comments:

Neeza.Areef said...

amboi3x
gaya kemain ha
biasa la main x reti
picit2 je tu

tp btl ko ckp
dulu kecik2 tau main kawen2 je

Anonymous said...

hahahhaa... samo la den... main pondok² main panjat² pokok... komputer... psp.... ps2.... binatang apa tu... sumer x tau

Anie said...

budak skrg dah moden sgt, dulu bd rasanya darjah 6 baru sentuh computer, skrg 3thn dah terra guna computer.

qiesha ps2 dia tak tau lagi tp sibuk duk minta gameboy sbb tgk anak buah bd duk main menda tu, kekadang tu berganti lah dgn dia main, tp bukan tau main pun tau picit2 jer

Anonymous said...

huhu..canggih tu aniq.. versatile gitu!!

Anonymous said...

uiks? apsal aku comment skit sgt nie..hehe...

smbung lg la.. aku dlu kecik2 main, kejar2, lumba renang, xpn panjat pokok tu je la..tp zaman tu dh beh gile rasa...kekek!!

bdk skrg IQ pn cpt pick up..bgus la, makin ramai cerdik pandai...

attyfir said...

sama le ngn fir..masa gathering ngn red aritu

org sebok lucky draw..dia leh siap tanya ..takde ke diah psp..

miezrina said...

wahahahhahaha....

ramai juga main pondok2 kawen2

wakakakkakakkakakka

ye lah..... ater zmn mengejor ke bulan..... kita dl... tau apa?? kan

yanmaneee said...

yeezy shoes
jordan shoes
golden goose sneakers
air yeezy
yeezy boost
adidas superstars
hermes bags
lebron 15
curry 4
yeezy boost 350

sheau said...

replica wallets replica bags louis vuitton replica bags buy online joy replica bags review replica wallets replica bags us