Uh!! Follow me?

Wednesday, January 14, 2009

bosannya....

beriya seronok leh balik awal
ingatkan leh la spent masa ngan anak2
sekali pengasuh cakap
"akak ada kat banting ni.... kejap lagi akak balik..."

wahhh bawa anak2ku berjalan
tanpa memberitahu
amboihhhh

"o.k la kak... cepat balik tau na nak main nagn anak2 ni"

main camera lappy jap eh

tengah tepon pengasuh

muka bajet cungggg

buat2 serius skit

buat 'gila' atau memang sudah gila?

ahakssss

kenapakah dagu ku seperti di cucuk botox
adakah di sebabkan tudung ekin
wahahahhahahahhaha
lotih makcik wahahhahaha

7 comments:

atty's said...

ciknaekin..gambo yg buat serius tu serius cung seh.serius wa cakap..ciknaekin..wakkakakakka

neezareef said...

wehhh...

ko dah buat ek celak bwh mata tu

ains said...

weh... muka bawa sekali betul² marah sama itu bby sitter kah

miezrina said...

kty ~ huhuhu... sampai ke sini new nickname na tu yer...

wakakakakakak

za ~ ha'ah za.... kali ni pakai avanti brand... tebal pekat melekat warnanya

ain ~ ahaks.... itu la... ku mmg nak mrh tp adeh... x blh

ct rahani said...

suker gambo yg plg bawah tue.. cute.. hehehe..

Anie said...

wah cantik lah na...

buat aku makin tak sabar lak nak beli tudung ekin nih...

miezrina said...

vender ~ thanks... muka plg aniq takut tu wakkakaka


anie ~ hah beli beli.... wahhh sorg lg tergoda wakkaka