Uh!! Follow me?

Sunday, January 18, 2009

mereka demam!!!

banyak menda yang aku kena batalkan
sebab mereka demam
si aniq tu boleh la tahan lagi
tapi akid....
manja betul akid ni
berbeza sangat zaman aku jaga aniq
masa zaman baby
walaupun aniq hidap bronchitis
masa dia baby
dia tetap senang untuk di jaga
lasak2 ni o.k bagi dia
akid ni lain pulak
ye lah sorang anak ngan anak yang lain
berbeza tumbesarannya
cara dia adapt ngan keadaan sekeliling pun
x sama
so kali ni
aku menghadapi cara pemulihan yang berbeza
akid amat2 susah untuk recover dari demam
dan sekarang ni
dia jadi manja terlebih
ohhhhh aku x biasa macam tu
nasib badaaaaannnnnnnn


cepat2 sembuh ye akid
mami nak g kerja ngan tenang esok ni
be strong ye
mami support adik
hermmm

4 comments:

aNgeL pUTiH said...

pontel saya pun demam.. :(

Lina said...

musim demam ekk....

neezareef said...

lor...

upenye demam sama2 lak pakwe makwe ya

miezrina said...

angel... alahai.. demam jugak yer

lina... iyalah gamaknya... musim x habis2 lg nih....

za.... alolololo makwenya demam jugak yer... alahai.....