Uh!! Follow me?

Thursday, January 22, 2009

aduhai....

berita di petik dari harian metro

Arwah mahu hantar anak sekolah

SHAH ALAM: Suami mangsa kemalangan maut di Kilometer 2, Jalan Shah Alam-Puncak Alam di sini semalam, dikatakan sempat meminta isterinya menjaga seorang anak mereka yang dirawat di Selangor Medical Centre (SMC) di sini, tetapi isterinya tetap berkeras untuk pulang kerana mahu menghantar seorang lagi anaknya ke sekolah, keesokannya.

Permintaan kali terakhir itu disuarakan Kamarul Zaman Mohd Yusof kepada isterinya, Siti Sam Maalim, 36, apabila mangsa ingin pulang ke rumah mereka di Taman Sandaran Permai, Puncak Perdana, Puncak Alam di sini, kira-kira jam 9 malam.

Ketua Trafik dan Jabatan Ketenteraman Awam Selangor, Superintendan Che Hussin Omar, berkata mangsa bagaimanapun meneruskan hasratnya dan pulang bersama dua anaknya berusia lima dan 10 tahun sebelum terbabit nahas jam 10.15 malam.

Menurutnya, ketika kenderaan dipandu mangsa menuruni bukit, kereta Perodua Kancil itu terbabas dan memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung Perodua Kelisa dipandu seorang lelaki berumur 29 tahun.
“Kereta mangsa berpusing dua kali menyebabkan anak perempuannya yang duduk di belakang tercampak keluar.
“Mangsa bersama anak bongsunya gagal keluar sebelum kereta itu terbakar,” katanya kepada Harian Metro di sini, semalam.

Isteri mangsa dan anaknya, Mohd Danish Lokman, 4, rentung, manakala seorang lagi anak mangsa, Nisa Karmila dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh (HSB). Pemandu Kelisa yang dikenali sebagai Vanasu cedera di dada turut dikejarkan ke HSB.

Che Hussin berkata, sebelum kejadian suami mangsa yang bekerja di RapidKL ke SMC melawat anak sulungnya berusia 12 tahun menerima rawatan selepas terjatuh dari bas sekolah di sebuah sekolah di Puncak Alam seminggu lalu.



*********************************

aku dengar radio era semalam
pak nil dapat call dr seseorang
bercerita ttg kemalangan ni
then pak nil call la suami mangsa
tersekat2 suara suami itu
aduhaiiii x tahan sedihnyaaaaa

then balik umah semalam
citer la kat abe
then abe cakap....
abe: "kete kancil kan...."
aku: "ntah la kete apa...."
abe: "ye la kancil.. ada depan balai tu haaa.."
dappp jantung aku tersentap

then pagi ni
aku suh abe berenti dekat kete tu jap
aku amik gambo ketenya
ya allah....


ibu2 di luar sana
an sesiapa sahaja
hati2 memandu yer
memang la malang datang x berbau
tapi lebihkan lah berhati2 tu

kepada en kamaruzaman dan keluarga
sabar lah
biar lah mereka tenang di sana





** terkenang kisah ana dan keluarga thn lepas....**

35 comments:

ct rahani said...

sedihnya.. smga roh arwah tenang disana.. amin..

atty's said...

kty pun ado dgr eera na..sedih..
al fatihah..

neezareef said...

aah na
smlm dgr paknil kol
dah le sore paknil tu gitu
lak tu mula2 laki tu ok
skali dgr teresak2 lak
sian anak yg tinggal
isk..ngeri
nauzubillahhhhh

ummi balqis said...

sedihnyaa... =((

miezrina said...

al-fatihah....

Anonymous said...

diazepam dog diazepam 10 mg n3 - diazepam buy usa

Anonymous said...

diazepam online diazepam low dosage - diazepam online kaufen

Anonymous said...

buy xanax bars online no prescription xanax snorting - xanax effects immune system

Anonymous said...

order valium cheap valium no rx - much 5mg valium worth

Anonymous said...

buy diazepam diazepam teva - diazepam dosage status epilepticus

Anonymous said...

diazepam online diazepam tablets 2mg 5mg 10mg - diazepam 5mg vs valium

Anonymous said...

xanax alprazolam xanax dosage intervals - buy xanax online no prescription

Anonymous said...

zolpidem high zolpidem journal - zolpidem get you high

Anonymous said...

ativan without prescription generic medication ativan - ativan names

Anonymous said...

diazepam 5mg buy valium online overnight - diazepam stada 5 mg 10 mg tabletten

Anonymous said...

lorazepam 1mg buy generic ativan online - ativan xanax together

Anonymous said...

order lorazepam ativan withdrawal fever - online lorazepam prices

Anonymous said...

buy alprazolam online no prescription chewing xanax pills - ambien xanax and alcohol together

Anonymous said...

buy ativan ativan muscle relaxant dosage - ativan and alcohol hangover

Anonymous said...

buy ativan online ativan addiction forum - lorazepam 1 mg /ml

Anonymous said...

where can i buy xanax online legally xanax show on drug test - xanax 2mg dose

Anonymous said...

order ativan lethal dose of ativan - ativan side effects on elderly

Anonymous said...

xanax online xanax pills vs bars - xanax yellow footballs

Anonymous said...

ambien 5 buy ambien online no prescription - ambien 5 hours sleep

Anonymous said...

zolpidem without prescription ambien with alcohol - ambien withdrawal night terrors

Anonymous said...

buy valium online no prescription sweet valium high charlotte sometimes - valium online uk forum

Anonymous said...

buy valium online valium kids - 10mg valium to xanax

Anonymous said...

buy carisoprodol online buy soma medication online - carisoprodol msds

Anonymous said...

ambien online without rx cheap ambien usa - ambien cr drug class

Anonymous said...

advitleva buy quetiapine - buy quetiapine online http://www.seroqueldiscounts.com/

Anonymous said...

Reverse Auctions Prescription Drugs modafinil without prescription - modafinil online no prescription http://www.bearmania.net/, [url=http://www.bearmania.net/]buy modafinil no prescription [/url]

Anonymous said...

tfv generic zithromax - zithromax pills http://www.zithromaxonlinerx.net/#order-zithromax, [url=http://www.zithromaxonlinerx.net/#order-zithromax]order zithromax online [/url]

Anonymous said...

4, order provigil no prescription - order modafinil http://www.provigilonlineoffer.net/, [url=http://www.provigilonlineoffer.net/]generic provigil cost [/url]

Anonymous said...

2, buy sertraline online - zoloft price http://www.zolofthelpsleep.net/, [url=http://www.zolofthelpsleep.net/]discount zoloft [/url]

Anonymous said...

5, [url=http://www.isotretinoinonlinerx.net/] Generic Accutane [/url] - Accutane Price - accutane without prescription http://www.isotretinoinonlinerx.net/ .