Uh!! Follow me?

Friday, August 1, 2008

Tagging game!!

fes time nak wat tag ni
wahhh pecah rekod ye....
ihiks...
aku ada byk HUTANG ni
hutang tagging game ni lah
dah baper ramai yg dah tag aku
tp x pnh nak luang masa....
sorry ye kengkawan
so this time....
aku cuba buat walau pun 'kekok' sedikit
x pande la kawe...
utk yg pertama kalinya
tag;
apa yang ada dlm henbeg anda!
dan
kad apa yg ada dlm wallet anda!
combine terus ye... sbb lbh kurang sama je kan
here we go...

ini 'benda' yg aku selalu bawa ke sana ke mari dlm henbeg gabak aku ekekke

tissue, wallet, organizer, kamera n kabel, thumb drive, lipstic, compact powder, lotion (jarang sgt pakai.. botol je pureen tu isi dalam nivea ekekek) pen, check book, bus. card, henbeg holder/hanger, se'gugus' kunci opis n umah.

kad-kad antaranya kad bank, credit card, kad insurans, mykad, mykid anak2, member card -tesco, metrojaya, jusco, the store, anakku. masa snap ni ada beberapa kad bank cik abe ku pegang + med card kami pun dia pegang (agaknya lah.. hehe terlupa lak)

o.k DONE!

lps ni wat yg lain lak.. insya'allah

nak tag sapa ye.... rsnya seme dah buat kot

gue yg terlambat huhu

4 comments:

Umi_Aliesha said...

tq Na..buat jg akhirnya...saja nak nyusahkan Na...ekekekekekeke

miezrina said...

wahahahhaa... mmg susah kak... adehai..
ni plg sng ni tu yg terbuat dl...
ada bykkk lg duk menunggu ni...
bila la ada ms.... adoihhh

yanmaneee said...

balenciaga shoes
coach handbags
curry 6
nmd
balenciaga triple s
curry 6
jordan 12
hermes online
supreme clothing
jordan shoes

slesed said...

v5z18s9w81 p0u60r6p45 n6j14q8c79 x6e58d4j75 u4s22u1p39 y6w29y4q57