Uh!! Follow me?

Monday, August 4, 2008

kunjungan dr rakan

terima kasih wahai sahabat
hehehhe...
weken br ni mmg sgt bz
bebrapa sahabat dtg ke rumah ku yg PETAK wahah
sonoknya ada kawan sudi dtg ke rumah
nak nengok akid ni haa
sabtu;

prepare kan kuey goreng je (x snap gambo! lupo)
lawan ngan air jagung (pun x posing gak air jagungnya)
kul 3 - 5.30 petang
kak tie n anak2 (fir & kakak)
kak nurul n famili (husben, farah n abg long)
kul 6 - 7 petang
assistance aku lak dtg
ngan housemate dia
x der hidangkan apa2 pun
sbb dia ckp dah mkn n minum
sblm kawan2 ku sampai
aniq ada wat satu gempak
adeh
ms aku tgh sibuk mencuci kuali sakti ku
tetiba
aniq: mummy... jatuh... jatuh
mummy: bangun la sendiri.. amboih
aniq: adik jatuh la....
mummy: hahhhhh!!!!!!
ntah mcm mn aniq buat
buaian akid terbungkang jatuh
aku x dgr apa2 bunyi sbb buai tu jatuh atas tilam (aku mmg x guna katil)
dannn... akid ada dlm buai tuh!
ya allah... maha agung
sesungguhnya aku bersyukur x der apa2 yg berlaku
nasib baik la aku masih letak bantal as lapik utk akid tido dlm buaian
jadi ms dia jatuh tu, bantal tu jadi sbg comfort cushion la
dia leh landing tanpa rasa apa2
alhamdulillah
aku gigil la jugak ms tu
dan kalo lah akid menangis time tu
aku rasa mungkin aku akan pengsan kot
hahah
walaupun x der apa2 kecederaan
aniq tetap dapat habuan
sapa suh wat onar
kena la babab montot
ber'dass-dass' la jugak
nasib awak le aniq.. huhu

see.... tragis jugak kan... tu budak yang wat hal tgh meraung... biorkan... hehe sedikit kejam mummy dia kan kan....

dah la sepahkan bilik (err ke mmg sepah ek!!?? ahaa)

Ahad;

fina@achik@mamaOja n famili (husben a.k.a baien dan si cute Oja the Red!)
dilla a.k.a angah yang masih single mingle
ayah leh juga single lagik
ku hidangkan meskut aje dan air jagung jer
sbb...

aku: abg gi kedai jap.. beli minyak, taugeh, sawi ngan mee 2 bungkus
abe: o.k....
aku: ooo susu aniq ngan susu pekat cap teko jugak...

bila abe dah blk...
kesemuanya ada kecuali
MEE!!!
adoihlah, sgt la mencbr kesbran kan
sori la geng.. ada meskut je ye... belasah!!

6 comments:

Umi_Aliesha said...

Na..kena ikat buaian tuh..pastu tali yg utk sangkut besi buai pun kalo bleh lapik kain..sebab nanti lama2 bleh terhakis..akak kat umah atas pakai buai mcm nih jg..yg kt bwh na nampak kan..tuh pun akak ikat ke tangga..

Anonymous said...

alahai sian aniq kena babab yer....

Anonymous said...

xder hal la biskut kering ngn air suam ke apa ker, janji nk tgk bby kocik tu... geram tol bulat jer...cm nk pecet2...eee...beza ngn aniq dulu no...

klu aku pn cuak tgk buai dh tertongeng... sib baik x kena hempap ngn besi tu... isk isk!! bahya tol...ye la kena ikat la buai tu...

ciannyer aniq kena babab....

attyfir said...

kelakar ler Mr.Mie..
menu utama tidak di beli..ekekeke...
wakakakaka..nak gelak guling2..

miezrina said...

kak umi ~ ye la btl la kot... lps ni mmg kn cr jln nak ikat buai tu.... nak ikat kat mn ye...hermmm kn pk jugak ni... TQ ye kak

ain ~ org slh kn bg hukuman ain... bior dia serik skit huhu

achik ~ huhu... kalo aku tau bg hg pa minum air suam je weh awakakakka x der la.... hehe.. tq weh... nnt mai lg ye...

kak tie ~ wakakakkaka... itu la kty.. na ckp kat dia... "kang kalo achik sampai... na goreng taugeh tu lah... buh daun kuchai.. haa hidang..." wahahaha

Umi_Aliesha said...

Na..kalo x de tmpt nak diikat..beli ja paku beso..ketuk ke dinding..bleh la ikat..tp kena check selalula..takut dh x kuat..