Uh!! Follow me?

Friday, August 29, 2008

baru belajar..

ihiks.... saja la kepoh-kepoh kat sini
walaupun mungkin aku sorang je x tau menda ni
nak jugak ku kepoh wakakakkakak

hari ni ku belajar link2 blog kawan2
macam ni ye kengkawan
kak faiza
haaa... tu nama kak faiza dah boleh di tekan
n terus pop kuar blog kak faiza...
wahahhaha itu yang aku nak belajar dari dulu wakakakka

dan kak faiza la yang ajar tadi...
wakakkaka thanks akak....
lepas ni lebih glamer ler
n nampak gempak la blog gue...
suka suka....
wakakakkakak

4 comments:

ains said...

kak na leh ajau adik ain dak...

miezrina said...

wahahhahaha...

ain tulis dulu nama sapa yg nak link kan tu.... pehtu tekan link (Berantai ada gambar bumi tu)
then paste ler link (yg di copy terlebih dahulu)
phm x ain??

miezrina said...

oppssss... highlight nama derang br tekan link berantai tu

atty's said...

selamat menyambut merdeka dan ramadhan..