Uh!! Follow me?

Sunday, August 24, 2008

TAG LAGI2

tag ni aku dapat dari Kak Faiza, thanks ye!
Nama-Nama Timangan Anda:
Nama timangan aku ada beberapa la jugak.. sama macam orang lain, rasanya hehe.
mulakan dengan keluarga ye... seluruh keluarga aku yakni atuk nenek mak ayah pakcik makcik sepupu sepapat panggil aku NA. Termasuk la jugak Abang-abang dan kakak-kakak ipar aku dan Cik Abe (husben) tersayang (jangan harap dia nak panggil 'ayang' atau 'sayang' haha). Adik2 lak panggil aku KAK NGAH walaupun aku ni anak ke-3, jangan di tanya ngaper kak ngah sebab aku pun x tau, dah besar baru sedo "aik.. ngaper aku ni kak ngah" huhuhuhu... Anak-anak panggil Mummy. Kat sekolah kawan2 panggil Siti walhal cikgu panggil Azrina (ni pun aku pelik juga sebenarnya.. hermm). Masa belajar kat UiTM lak, aku dapat nama timangan baru, MEQ/MET/MEK.. Nama timangan yang membuatkan aku agak gelemer ikan gelama jugak masa dolu-dolu wahhkahkahkah. And last but not least, kawan-kawan pejabat panggil aku SITI.
Anda Seorang Yang:
Hermmm... Peramah. Pot Pet Pot Pet ya amat. Pendengar yang baik jugak. Mudah masuk kawan dengan sesapa sahaja, x kira la apakah kategori anda.. wah! kategori ker? ihiks... dan... pemarah yang hebat tapiiiiiii insya'allah kena pada tempatnya.
Insan Teritimewa Di mata Anda:
Malas nak tulis, tahu2 sendiri la ye... huhuhu boleh gitu?? hahha
rasanya sama je semua orang. pertamanya mestilah parents, cik abe, anak2, adik badik dan semua yang kena mengena la. dan aku lak... kepada semua yang rasa aku istimewa.. anda juga istimewa di mata gue.. percaya lah...
Lagu Kesukaan Anda:
Kalau aku kata lagu kesukaan aku ni bermusim boleh di terima ke x?? Betul ni.. x der yang specifik la.. untuk waktu ini musim ini aku suka lagu 'Sandaran Hati by Letto' gara2 citer wulan huhuhu
Makanan Kesukaan Anda:
uihhhh banyakkkkkkk sangat... ate perut stokin kan.. seme boleh sumbat heheh
antara yang selalu di makan
(berat) nasi + ikan sambal, sup tulang, asam pedas.
(ringan) laksa-laksa kecuali laksa johor (ngape ek.. sorry la.. mmg x makan ye)
(western) Lamb chop n pizza (biasanya pizza hut n dominos je la yang familiar)
Warna Kesukaan Anda:
Ramai yang tahu kot.. aku peminat coklat a.k.a coco dan hitam
tapi penah di suatu ketika masa aku sekolah menengah... sederet baju yang di lipat dlm lemari t-shirt kaler blue black je.. uiksss.. mak ku pun heran... apa kejenya budak ini seme baju sama je kalernya hahahahha... x perasan la mak hahaha
Sikap Yang Membuatkan Anda Benganga:
hahhaha... jangan perlekeh gue ya.. berani? buat la hahahha
Tiga Benda Yang Mesti Ada Dalam beg Anda:
(jap jap.. apsal 3 je.... adeh aku banyak menda yang mesti ada ni)
o.k la list up yang WAJIB je la ye
1. Dompet [dlm tu of cause kena ada duit kertas dan besi (erk!), IC dan segala mak nenek kad]
2. Henfon [kalo kata nyawa kedua kang melampau lak ye...hahah]
3. Organizer plus pen[waduh penting ni wei... sebab tu la nak beli henbeg fes criterianya mesti 'gabak']
Kali Terakhir Anda Menangis dan Kenapa:
lalallalalalla.... pembaca blog gue sure tahu ye.... lallalallalalalala
p/s: sila lihat posting yang bertajuk 'aku tengah sedih'
Tag 6 Rakan Anda:
di sebabkan 'kawan kamu kawan ku jua'
hehhee.... sesiapa yang belum buat
silakan buat ye... seronok juga main tag2 ni
hehehhe

4 comments:

Umi_Aliesha said...

tq Na...kesimpulannya mmg rama panggey Na ler kan..:)

miezrina said...

gitu la gamaknya kak... kiranya org pggl na tu orang yang rapat dengan na hehehhehe....

Anonymous said...

weh... aku pangil meq...kiranya x rapat la..huhuhu!!

so tag nie aku kena gak ek?
ke idok??

miezrina said...

kuang3x..... opsss lupa mau announce yg pggl mek lak org2 special je dlm idup.... (adeh kena cover line lak alahai)

huhuhuhu.. buat la chik... emriah kan alam blog.... hehehe