Uh!! Follow me?

Tuesday, February 10, 2009

yang 'jelita'? kah kah kah

x paham betul lah manusia ni kan
orang nak bertudung ekin
dia pun sibuk jugakkkk
abis tu perasaaaaan cun lak tu
eiiiiiiiiiiiiii x kuasa nak layan
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


wakahkahkahkahkahkahakhakhakahkahakhakahkahakhakahkahakhakahkahakahkahakhakahkahakhakhakahkahakhakahkahakahakhakahakah

9 comments:

Anie said...

wakakkakaa..adeh na sakit peyut aku gelak hah..wahahhahaha..sakit peyut ku..aiseh..na..model mu sungguh jelitawan..

miezrina said...

wakakkakakakkaka

adehai......

itu ler cik abe yg sebenar

wahahhahahhaha

precious innocent said...

har har... awat la abemu ttiba sengal na???

dia kemaruk ke??

nie yg buat akak nak tempek pic muka hubi akak lepas kene mekap..

-mama emma-

miezrina said...

wakakka itu ler dia kak

mmg begitu la sbenarnya gelagat dia

x larat je na nak entry kan

ekkekeke

hah tempek kak tempekkkkk

jdkan topik tag lah...

aksi plg x bleh tahan oleh seseorg yg anda sangka macho!!!

Y@ZeD@ said...

kihkihkihhhhhhhhhh... nape nihh??
kelakoooo giler..!

neezareef said...

wahahahahaha
ya Allah
en. besen
gapo jd gitu dehhh

:D

miezrina said...

huakhuakhuakhuak

adehai..... masalah ni masalah!!!

wahahahhaha

achik mama oja said...

aduss..meq! pitam aku!!...aku tgk kt blog kty...weh cm kenal jerk??

huhuh... sakit ginjal aku..adoiih!! abg mie, u rock!!! pak polisi,yg slmber..harap2 x der la tahanan dia yg tgk...kang dia soal siasat sumer pakat gelaks..huhuh...

p/s: baien pn ada pic pakai tudung gaks, adoii sama la perangai depa nie...

miezrina said...

waaahhhhhkahkahkah chik
adeiiii
aku yg nak snap gambo pun sambil guling2 ko

adoihhhhh

tempek la gambo baien tu... nak tgk wakakakkaka