Uh!! Follow me?

Thursday, February 12, 2009

The Lil Caliph


ohohohohoohoh
ni fes time nak cerita
pasal shoping online
ekekkekekke

aku sebenarnya sedang mencari
cream rashes
tapi pencarian yang tidak bersungguh2 agaknya kan
tu yg aku ala2 x jumpa tu
ahahhahahaha

dan pagi td
melawat blog iza
ada entry pasal Ayra yang kena bintat2 gitu kan
then iza pakai kan angelbottomcream ni

sekali pakai je hilang kan
excited la aku
then iza ada bagi cadangan tempat yang leh beli
sekali tengok
wahhh
The Lil Caliph (TLC)
ada jual jugak
apa lagi kan
terus la klik

sebenarnya aku lama dah tahu pasal Earth mama ni
tapi x penah beli
sebarang product nya
begitu juga TLC online store
kiranya lebih kurang 1 year plus jugak lah
tapi aku x penah membeli belah di situ
maybe barang2 seperti MAM botle
aku boleh dapat dengan harga ahli
kalo beli kat kedai depan office ni haaa
so tidak la aku melepek kesengsaraan
tengok harga yang di tawarkan TLC tu

aku suka shoping online ni
segalanya di hujung jari gitu kan
ihiksss
terus aku order and terorder menda lain sekali lah
ater nak cost post free kan
untuk belian RM200 and above
hahahhaha

aku terlibat dengan pembelian online ni
dah nak masuk thn ke 3 kot
macam2 web la aku pegi
aku jejak
dulu masa zaman ada credit card
abis segala mak nenek barang
aku beli tru online
ater cik abe selalu bz
aku pun selalu la membizi
nak menapak ke shoping mall
barang sekali sebulan pun susah amat kan
so adalah lebih bagus aku berbeli online
gitu kan

and aku jugak penah terlibat dalam jualan online
hampir setahun jugak lah
ada la 3 web yang aku penah jadi peniaga online
nak buat blog niaga sendiri
belum lagi berkesempatan
a.k.a pemalas gitu kan
hahhahahahhahaha

eh apa melalut kalut ni
o.k o.k
aku nak story pasal
TLC ni
dah order bagai tu
dah kompem sumer kan
terpandang lak contest 2009
wahhhhhhh gitu kan

hihihihihi
so aku pun gagah la jua
buat entry ni
mana la tahu kan
ada rezeki
dapat la kami sekeluarga
melancong dengan tajaan TLC
wahahhahahahha

sekian sahaja hari ini
lalalallalalalla
harap2 dapat tajaan pelancongan free ini
lalalallalalalallala