Uh!! Follow me?

Sunday, December 13, 2009

TIDAK SAH PULANG TANPANYA

Hahahahahha kan main eh tajuk... Sebenarnya... Ayat di atas memang tertera merata2 di LGK
Kat tiang lampu ada, kat pokok ada, kat bus stand ada kat kedai ada.... Hahahah apa itu ek?
Sudah tentu la GAMAT, bagi pulau yang di anugerahkan Allah dengan hidupan yang boleh mendatangkan manfaat kesihatan, dah tentu2nya produk berasaskan gamat ni blh di dapati merata, mmg x asing lagi. Kagum sungguh hamba dengan usaha gigih pengusaha gamat asli ni, memajukan bisnes gamat, memang hebat produk2nya. Aku berbelanja hampir 300 utk produk gamat sahaja.... Fuh... La ni tinggal banyak ni (merujuk kpd gambar) aduiiiiii x dan kot nak agih spt cenderahati tu kan.... X cukup hihihi
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

achik mama oja said...

syoknya shopping sakan...

~tq eh.. siap antar kt umah...
terharu maks..huhuuh

neezareef said...

wajib kan..wpn kt umah bedozen2 lg myk gamat x berusik

miezrina said...

huhuhu... x leh tangguh.... kerja bertangguh pasti tidak akan menjadi ehehehhe


za~ ha'ah... tau x per

Fauzieah said...

sakan soping na..
minyak gamat tuh mmg wajib beli kalo gi langkawi..walau pun..cam za ckp laa..kat rumah tak luak2 pun..huhu..