Uh!! Follow me?

Tuesday, December 22, 2009

Lagi ole ole utk yg istimewa dan jiran tetangga

Hahahaha gelak dulu
X menahan 'jiran tetangga' tu
Aduiiii mati kalo beli utk semua tetangga kat sect 10 ni haha
Herm ada la makcik2 yg baik2 dgn aku je la pun kalo termasuk dlm senarai jiran aku
Bagi pisau je la, x reti dah nak bg apa
Hiks... Bila agaknya blh pegi langkawi lagi neh
Hermmmm

Oh yg colourfull tu utk akak2 ipar tersayang, set pisau juga la... Opsss hijau tu aku punya la kan hehehe
Rasanya itu je la kot ole ole dari langkawi yg sempat aku grab
Lost count, boley? Hahahahaha
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

neezareef said...

klu aku jd jiran ko bertaraf makcik aku suke je dpt set pisau colorful lg..hahahahaa

atty's said...

aku punya set pisau mana na.nak gak .huhuuhuh ..sedih nie ..ko tak ingat aku ..

miezrina said...

huhuhuhuhu.... itu la... dalam byk2 oleh2 ku bawa balik... tetap x mencukupi rakan2 di alam cyber aduiii... next time la kawan2 ye emcory

deena awanis said...

yang colourful tu pun pisau gak ke kak??kaler pink de x???hehehhe

miezrina said...

ha'ah set pisau lengkap pengasah ngan gunting sekali...

ada 4 kaler je... lg satu oren.. tp ms akak pegi oren tggl yg rosak je...

Fauzieah said...

siap la pasni jiran2 mu 'berperang' kat dapo..pisau baru ler katakan..hahaha..