Uh!! Follow me?

Thursday, December 24, 2009

Langkawi Day 1 (part two)

oh... senang betul majlis kahwin di langkawi
agaknya sebab kecik aje pulau ni kan
derang punya Majlis selesai dalam sehari
Majlis persandingan di rumah pengantin perempuan
dan majlis bertandang
di selesaikan dalam 4 Jam sahaja
wahhhhh kagum
ihiksss
selepas usai je Majlis
kami sempat berkunjung
ke pameran LIMA 2009
huhuhuhuhu
sekejap aje kami di Pameran itu
masa yang ada kami gunakan
untuk usha2
tempat2 yang bakal di kunjung
pada hari berikutnya
sepupu aku telah pinjamkan
keretanya
maka kami lantik abe sebagai pemandu pelancong
wakakakkakakaka
semenya FOC maaa
keh keh keh
pusing punya pusing
tiba lah kami di underwater world
singgah sekejap
untuk tengok2
jam dah menunjukkan hampir pukul 6 petang
maka kami tidak masuk



bergambar sakan juga la


kemudian
pusing2 pekan Kuah
dah siap2 'mark'
kedai2 yang akan kami kunjungi esok hari
Hj Ismail Group sangat mengujakan
hahahhhahhhahaha
balik rumah tido pun x lena weh
hahhahahahha





3 comments:

atty's said...

aku pun ari2 jalan kaki g ismail group nngk gelagat org sopink ..

neezareef said...

wajib ya g haji ismail group

miezrina said...

hohoho... kami perabih kat hj ismail group... dan mlm nya singgah idaman suri... sib baik x der yg menyesal... dah pokai.. memsg diam membisu je wakkakaka