Uh!! Follow me?

Tuesday, December 8, 2009

hermmmm update update

esok aku dah nak balik sebenarnya
baru hari ini berkesempatan mencoret sepatah dua kata
aduhaiiii
macam jauh sangat aku pegi pun
padahal
sekangkang kera saja haaaaa
itu pun sebab terpaksa naik ke bussines louge ni
ada urgent perihal skit
kalo idak lebih baik la aku duk lepak2
landing kat bilik
lagi best ihiks
herrmmmm
aktivi di sini penuh
memang penuh
dari hari pertama tiba
memang dah solid dengan aktiviti
sehingga lah ke hari ini
waduhhhhhh
semput mak
aku sepanjang2 cuti ni
asyik la berdoa
jangan anak2 sakit udah
dek kerana melayan perangai mak depa ni
bersoping hahahahhaha
hermmmm
antara aktiviti aku kat sini
hermmmm
shopping
shopping shopping
aduiii
satu je tempat sejarah yang aku pegi
iaitu makam mahsuri
itu pun baru tadi
hahahhahahhaha
nanti la aku story mori panjang lebar
siap ngan gambar sekali ek
baru syokkkkk
ok lah gtg
esok aku tiba di LCCT
dalam pukul 1.15 p.m
jom jommmm
ngedate terus!
ihiks
daaaaa

3 comments:

neezareef said...

sopink sakan nooo

atty's said...

sopink apo ler tu..

ains said...

maknanyer arini la eh...... na smpi kul 1.15..... sempat ker ngedate na oooiii