Uh!! Follow me?

Monday, December 21, 2009

kabur...

dari tadi,
dah lebih 30 minit yang berlalu
aku mengadap blog milik aku ini
tapi tidak dapat meng'up'kan sebarang entry
sesungguhnya aku 'blur'
.
.
.
.
.
.
ngeeeeheee

7 comments:

syanis said...

huhuhu ini pun kira hapdet na....x leh smbang pun x pa... janji dr blog tau berita terkini pasal na.... ekekekeke

miezrina said...

wakakkakakkaa.... rinduuuuu ain... lamaaaa x berborak sakan ek...

miezrina said...
This comment has been removed by the author.
neezareef said...

blur2 ko ade gak short n3..

atty's said...

alor..takde idea..lotak je gambo apa2 na..

Umi_Aliesha said...

na..join akak ler..seme short note ja..x sempat nak pjg2 dah la nih...nih pun br nak berblog walking...sori la kalo lama x tinggal jejak kat blog2 korang..yg pastinya rindu beno nak berconference...huhuhuhuhu

miezrina said...

halooooo semuaaa.... eeeiii bestnya kalo coff balik kan....

hermmm... hari ni akan upload pict masuk ke draft... insya'allah... esok atau lusa na setelkan psl langkawi nya entry okeh